Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:11:29 GMT

«پاس» رفع اتهام شد اما.../ سبزپوشان در گرداب بلاتکلیفی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۰۸۴

«پاس» رفع اتهام شد اما.../ سبزپوشان در گرداب بلاتکلیفی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سالهاست که پاسی‌ها طعم یک موفقیت ساده را هم نچشیده‌اند، در کارنامه فوتبالی این باشگاه چیزی به جز ناکامی و سقوط به رده‌های پایین‌تر دیده نمی‎شود.

اوضاع اسفناک پاس در این چند سال گذشته و هزینه‌کردهای چندده میلیاردی از منابع دولتی در این تیم آنقدر اوضاع را آشفته کرده که در آستانه شروع فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال، سبزپوشان در گرداب بلاتکلیفی گیر افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان آخرین بازی لیگ دسته دوم در فصل گذشته و باخت مشکوک پاسی‌ها، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده چند بازی، رأی به محکومیت پاس و چند بازیکن آن داد و برچسب تبانی را بر پیشانی این تیم همدانی کوبید.

هرچند به ادعای مسئولان باشگاه، این حکم غیر واقعی و به دور از عدالت بود و خوشبختانه پس از ماه‌ها تلاش و ارائه مستندات، پاس و همین چند بازیکن آن حکم برائت از تبانی را دریافت کردند و مشخص شد که آن نتیجه، اتفاقی بوده است. هرچند سیستم بازی پاس و چینش بازیکنان در آخرین بازی هنوز جای سئوال دارد اما فعلا حکم تبرئه شدن این تیم از تبانی صادر شد.

اما وضعیت فعلی پاس بسیار دردناک‎تر از اتهام تبانی است، زیرا این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران که سابقه قهرمانی آسیا را نیز دارد، این روزها در معرض بی‌توجهی و بلاتکلیفی محض قرار گرفته است.

قریب به دو ماه دیگر لیگ دسته دوم فوتبال کشور دوباره آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در این لیگ به دنبال انتخاب کادرفنی، خرید بازیکنان و برپایی اردوهای آماده‌سازی و تدارکاتی هستند، اما در همدان کسی نمی‎داند که پاس چه تکلیفی برای فصل جدید دارد.

بدهی‌های سرسام‌آور تیم از یک سو و طلبکاری مدیرعامل فعلی باشگاه از مسئولان بابت هزینه کرد فصل گذشته از سوی دیگر سبب شده است کسی نداند آینده پاس چگونه است و آیا با این اوصاف می‎تواند تیم‌داری کند یا خیر!

صعود بسیار دلچسب تیم بی‎حاشیه و یکدست شهرداری و در کانون توجهات قرار گرفتن این تیم شاید پاس را به عنوان یک بچه سرراهی در فوتبال همدان بدل کند و قطعاً اگر به همین منوال پیش برود، قطعاً اثری از نام پاس هم در همدان باقی نخواهد ماند.

اگر مسئولان ارشد استان و ورزش همدان نتوانند فکری برای آینده پاس کنند، در چند هفته مانده به آغاز مسابقات دیگر نمی‎توان یک تیم خوب و مدعی را آماده کرد و قطعاً حضورش در لیگ دسته دوم همراه با ناکامی و چه بسا با سقوط همراه شود.

قهرمان آسیا هم اکنون نیازمند حمایت و یاری مسئولان است، تیمی که نه مدیرعامل دارد و یک ساختار درستی و تصمیمات شبانه مسئولان نیز در این ۱۴ سال گذشته دوای درد نبوده است.

سیستم غلط مدیریت در تیم پاس کاملاً مشهود است زیرا این تیم نداشتن یک ساختار اداری و مدیریتی متضرر شده است و مشخص نیست این روند تا چه موقعی ادامه‎دار خواهد بود.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان که این روزها فارغ از مسئولیت‎های شغلی خودش است، باید چند هفته‎ای را وقت گذاشته و بنشید یک سیستم درست و حسابی برای مدیریت این باشگاه نگون‌بخت ایجاد کند تا در زمانی که خودش و حتی نماینده فعلی همدان در مجلس هم در رأس تصمیم سازی حضور نداشتند، این تیم اینگونه بلاتکلیف نباشد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم پاس همدان فدراسیون فوتبال بدهی به تیم پاس فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی

رسانه های فرانسوی گزارش دادند «ژرار دوپاردیو» امروز (دوشنبه ) توسط پلیس برای بازجویی در مورد اتهامات جدید تجاوز جنسی احضار شده است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر  ۷۵ ساله، در یک ایستگاه پلیس در منطقه چهاردهم پاریس به دلیل اتهامات  مطرح شده از سوی دو زن مبنی بر تجاوز به آنها، یکی در یک فیلم در سال ۲۰۲۱ و دیگری در فیلمبرداری دیگری در سال ۲۰۱۴، مورد بازجویی قرار گرفت.

 «ژرار دوپاردیو» بازیگر فیلم‌هایی چون «سیرانو دو برژراک»، «مردی با نقاب آهنین» و بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی دیگر، در سال ۲۰۲۰ به اتهام تجاوز جنسی مرتبط با شکایت مطرح شده ازسوی «شارلوت آرنولد» در سال ۲۰۱۸ متهم شد و یک سال بعد ده‌ها فرد دیگر به عنوان بخشی از یک مقاله تحقیقاتی در روزنامه مدیا پارت در آوریل ۲۰۲۳ علیه این بازیگر فرانسوی صحبت کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در ماه دسامبر گذشته نیز «هلن داراس» هنرپیشه فرانسوی نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز جنسی کرده است.

پخش یک مستند در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ از تلویزیون فرانسه که تاریخچه دوپاردیو در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی را شرح می‌داد، شروعی دوباره برای افزایش حواشی پیرامون این بازیگر بود.

در نامه‌ای سرگشاده که ماه گذشته در روزنامه فرانسوی با گرایش محافظه کار فیگارو منتشر شد، ۵۶ ستاره سینمای فرانسه از جمله «کارلا برونی» و «شارلوت رمپلینگ» از دوپاردیو در برابر اتهامات ، دفاع کردند و این بازیگر نیز همه اتهامات را رد کرد و گفت که هرگونه برخورد با آرنولد توافقی بوده است. او گفت که قربانی یک جریان رسانه ای شده است و هرگز با یک زن بدرفتاری نکرده است. 

اتهامات مکرر خشونت جنسی علیه دوپاردیو به خط مقدم جنگ فرهنگی در فرانسه تبدیل شده و گروه‌های فمینیستی را در برابر مدافعان این بازیگر از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار داده است. 

رئیس‌جمهور فرانسه اواخر سال گذشته میلادی دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد