Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی بیش از 7تن محصولات غیرقابل مصرف انسانی، و تاریخ گذشته در گمرک شادگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان ، دکتر زینب جوانمردی  اظهار کرد:  این مواد غذایی در قالب 2 قلم محصولات غذایی و آشامیدنی با قیمتی بالغ بر 3 میلیارد ریال در گمرک شادگان در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم که از اهداف اصلی و مورد تاکید معاونت غذا و دارو است، معدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این محموله با توجه به آزمایش‌های صورت‌گرفته و بعلت مغایرت با استانداردهای ملی از نظر خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و میکروبی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شد و بعد از پشت سرگذاشتن مراحل قانونی و قضایی با حضور و تایید کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و  کارشناس حقوقی، نماینده دادگستری، محیط زیست، اداره گمرک بندر شادگان و سرپرست اداره بنادر ودریانوردی بندر شادگان، معدوم شدند.

دکتر جوانمردی اضافه کرد: تخلف افراد خاطی نیز از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در پایان اشاره داشت: از لیست این اقلام معدوم‌شده می‌توان به انواع نوشابه، آبمیوه و نوشیدنی‌های گازدار اشاره کرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبادان غذا و دارو معدوم سازی شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان