Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا در زنجان با سرعت بالایی در جریان است، گفت:  تاکنون بیش از ۳۴ درصد از جمعیت استان زنجان  دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او افزود: در حال حاضر ظرفیت تزریق واکسن به تعداد ۳۰ هزار دُز در روز وجود دارد که در صورت ورود واکسن‌های بیشتر به استان زنجان این روند افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه مشکل اصلی در امر واکسیناسیون کرونا در استان زنجان درصد افراد باقیمانده است، ادامه داد: در حال حاضر پوشش واکسیناسیون در گروه‌های مختلف سنی در استان زنجان به ۹۰ درصد رسیده و ۱۰ درصد باقیمانده نیازمند توجه جدی هستند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی زنجان کرونا ویروس واکسن کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟