Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:14:54 GMT

آموزش سئو مسیر اصلی فروش آنلاین در سال ایران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۲۶۶

آموزش سئو مسیر اصلی فروش آنلاین در سال ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امپراطوری‌های بزرگ آنلاینی که درآمدهای بسیار بالایی بدست می‌آورند همگی در یک موضوع بسیار عالی عمل کرده‌اند و آن بودن در جلوی چشمان مخاطب خود در موتورهای جستجو است! همین الان اگر به یک کالا یا خدمات نیاز داشته باشید، آیا اولین کاری که می‌کنید جستجو در گوگل نیست؟ انتخاب یکی از گزینه‌های اول را هم در قدم بعدی انجام می‌دهید و قطعاً شما هم مشتری یکی از همان سایت‌های رتبه‌های اول خواهید بود!

آن سایت‌هایی که رتبه‌های اول را دارند اتفاقی در این جایگاه نیستند و برای رسیدن به این نقطه فرآیندی را طی کرده‌اند که به اختصار آن را سئو می‌نامیم، در این مطلب به بررسی این موضوع که سئو دقیقاً چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد خواهیم پرداخت و با یک داستان واقعی اهمیت آموزش سئو، برای حضور در فضای آنلاین را نیز بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش سئو دیگر فقط برای علاقه‌مندان نیست و می‌توان گفت مانند اصول حسابداری که هر مدیر فعالی باید آنرا بیاموزد تا بتواند گزارش‌های صحیح و هدفمندی را دریافت کند، امروز نیاز است هر فردی که در کسب و کار آنلاین فعالیت می‌کند سئو را نیز آموزش ببیند و از روش‌های انجام آن و کارهایی که نیاز است برای سئو سایت انجام شود مطلع باشد.

یک داستان کوتاه می‌تواند مسیر یادگیری سئو را برای شما شفاف‌تر کند:

اولین باری که سایت خودم را راه‌اندازی کردم فکر می‌کردم مانند یک شبکه تلویزیونی از همان روز اول مخاطب‌های زیادی خواهم داشت و با اضطراب و وسواس همه قسمت‌های سایت را مرتب می‌کردم تا چیزی اشتباه نباشد یا مشکلی در نمایش قسمت‌های مختلف دیده نشود!

ترافیک نداشتم و فروش صفر بود!

سایت که فعال شد منتظر بودم تا عکس العمل بازدیدکنندگان را ببینم، ولی خبری از بازدیدکننده نبود و من گیج شده بودم، گفتم حتماً مشکلی هست و موضوع را از هاست و پشتیبان سایت پیگیر شدم.

آنها گفتند مشکلی نیست و شما باید برای سایت خودتان ترافیک ایجاد کنید! ترافیک؟ مشغول جستجو شدم و متوجه شدم راه‌های مختلفی برای ایجاد ترافیک یا همان بازدید برای سایت وجود دارد.

می‌توانم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنم، پیامک تبلیغاتی ارسال کنم یا در گوگل تبلیغات کنم، همه راه‌هایی که پیدا می‌کردم را بررسی و امتحان می‌کردم، اما خوب هزینه‌ها پیوسته بیشتر می‌شدند و من دیگر نتوانستم این مسیر را ادامه بدهم.

با سئو آشنا شدم و دست به کار شدم

اینجا بود که با موضوعی به اسم سئو آشنا شدم! بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، یعنی وقتی فردی کلمه‌ای را جستجو می‌کند که به خدمات یا محصولات کسب و کار من مرتبط است، اگر سایت من رتبه خوبی داشته باشد دیده خواهم شد و آن فرد وارد سایت من می‌شود!

خوب چقدر باید بابت این موضوع به گوگل پول می‌دادم؟ هیچی! رایگان بود!

چقدر خوب، شروع کردم به یادگیری سئو و انجام فرآیندهای آن روی سایت‌ام و کم‌کم رتبه‌های خوبی در گوگل بدست آوردم و فروش‌ام بیشتر شد، حسابی با روش‌های قبلی فرق داشت، اینجا هرچقدر که جلوتر می‌رفتی ساده‌تر بود و اگر خودت کار را یاد می‌گرفتی و اجرا می‌کردی هزینه‌ای هم نداشت.

این کار را سال‌ها انجام دادم، پیوسته سایت خودم را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کردم و رتبه‌های جدیدی بدست می‌آوردم که باعث فروش بیشتری هم می‌شد.

بخشی از کار را برون‌سپاری کردم

اما خوب یک‌جای کار هست که دوست داریم برخی کارها را واگذار کنیم و خودمان نظارت کنیم، آنجایی که دیگر درآمد خوب شده است و می‌توانیم حقوقی پرداخت کنیم و خودمان به موضوعات مهمتری بپردازیم، در این نقطه بود که متوجه شدم اگر خودم سئو را یاد نگرفته بودم اینجای کار قرار بود حسابی ضرر کنم! چرا؟

به همان دلیلی که اگر حسابداری ندانیم ضرر می‌کنیم، لازم است بلد باشیم گزارشات صحیحی از سئوکار دریافت کنیم و بدانیم اگر کلمه‌ای در بازه زمانی مشخص شده رتبه نگرفت آیا واقعاً کارهای لازم انجام شده است یا نه؟

کارهای حرفه‌ای همیشه همینطور هستند، اگر هیچی از آنها ندانید فقط باید دعا کنید فرد خوبی به پست شما بخورد در غیر این‌صورت خودتان می‌دانید که قرار است چه اتفاقاتی بیوفتد.

چرا آموزش سئو برای همه واجب است؟

امروز دیگر آموزش سئو برای همه افرادی که آنلاین هستند واجب شده است، بخش بزرگی از زبان مشترک کسب و کارهای اینترنتی را سئو تشکیل می‌دهد و اگر از آن بی‌اطلاع باشیم نمی‌توانیم در این دنیای جدید موفقیت چشم‌گیری کسب کنیم.

خود شما اولین کاری که بعد از احساس نیاز به کالا یا خدماتی انجام می‌دهید چیست؟ جستجو در گوکل؟ درست است.

همه همین کار را می‌کنند و از همان چند گزینه‌ی اول یکی را برای خرید انتخاب می‌کنند.

رتبه‌داران گوگل سلاطین دنیای آنلاین هستند

خوب فکر می‌کنم واضح است که چرا می‌توان محکم گفت که سلاطین دنیای آنلاین همان‌هایی هستند که سئو می‌دانند و رتبه‌های اول در کلمات کلیدی هدف خودشان را بدست آورده‌اند.

دلیل آن همین است که همه کاربران همین کار شما را می‌کنند و از چند گزینه اول خرید می‌کنند و خیلی کم پیش می‌آید که سراغ گزینه‌های پایین‌تر هم بروند.

حدود ۳۰٪ افراد روی گزینه اول کلیک می‌کنند و ۴۰٪ دیگر نیز روی همان چندتای بعدی کلیک می‌کنند، اگر کسب و کار شما در میان این گزینه‌ها باشد، شما یکی از انتخاب‌های کاربران خود هستید و فروش خوبی را نیز تجربه خواهید کرد.

چگونه می‌توانیم سئو را آموزش ببینیم؟

خوب رسیدیم به اصل مطلب، راه‌های زیادی وجود دارد، می‌توانید مقاله‌های آموزشی بخوانید یا ویدیوهای رایگان را مشاهده کنید و یا در دوره‌های سئو شرکت کنید.

یک نکته را در نظر داشته باشید، فقط از کسی آموزش ببینید که خود آن فرد تجربه طولانی و رتبه‌های ارزشمندی در گوگل دارد، برای یادگیری سئو فردی مناسب است که خودش تجربه‌های واقعی و رتبه‌های خوبی دارد.

از آنجا سئو یک فرآیند عملی است بهتر از ابتدا با کل این فرآیند آشنا شوید و سپس بخش به بخش پیش بروید تا با اصول انجام حرفه‌ای سئو آشنا شده و با تجربه هرقدم در آن بخش تخصص پیدا کنید.

یادگیری اصول مهم سئو در ۲۹ دقیقه

زمان مهم‌ترین دارایی ماست و اگر می‌خواهید در کمتر از نیم ساعت همه آنچه لازم است تا پایان مسیر تجربه کنید را ببینید و با اصول مهم سئو آشنا شوید یک دوره رایگان برای اینکار وجود دارد که همه این موارد را فقط در ۲۹ دقیقه به شما آموزش می‌دهد!

من مهران منصوری‌فر هستم و تا امروز بیش از ۱۰ هزار کلمه را به صفحه اول گوگل رسانده‌ام! اکنون ۲۹ دقیقه بدون وقفه در این دوره، آموزش سریع و بسیار فشرده‌ای را به شما منتقل می‌کنم تا با همه آنچه مهم است آشنا شوید.

خبر خوب اینکه این دوره اکنون رایگان است و شما با ورود به صفحه مربوط به آن و استفاده از کد تخفیف زیر می‌توانید بدون پرداخت هزینه در این دوره شرکت کنید!

لینک دوره: https://modireweb.com/seo-29

کد تخیفیف ۱۰۰٪ رایگان: seofree

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5292547

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت کسب و کار صنعت خودروسازی گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا آشپزخانه دکوراسیون منزل پلاستیک سیستم ایمنی لیزر ایران خودرو کانادا ایمپلنت سرمایه گذاری ساختمان سازی آموزش سئو کسب و کار سئو آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته‌ای که گذشت 400 شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله 3 میلیون و 281 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش 36.1 هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات 10 شرکت برتر 15.9 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بر این اساس بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 7 اردیبهشت را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد که جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

. ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 400 تن تمس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 805 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

. فولاد خوزستان (فخوز) با فروش 138 هزار و 400 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش 2 هزار و 729 میلیارد تومان، دوم شد.

. فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با فروش 85 هزار و 500 تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش 2 هزار و 3 میلیارد تومان، سوم شد.

. مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله 11 هزار و 850 تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و 821 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

. پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش 104 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 486 میلیارد تومان پنجم شد.

. مجتمع فولاد خراسان (فخاس) با ثبت معامله 55 هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش یک هزار و 298 میلیارد تومان، ششم شد.

. معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با فروش 245 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 53 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

. معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) نیز با ثبت معامله 190 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و یک میلیارد تومان هشتم شد.

. پالایش نفت بندرعباس (شبندر) 64 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش 962 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

. صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش 162 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 816 میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا