Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سوم لالیگا بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل ختافه به برتری سخت 2 بر یک رسید و توانست 3 امتیاز ارزشمند را بدست آورد.

در این مسابقه بازیکنانی چون «آنتوان گریژمان» و «سامئول اومتیتی» هو شدند که هر کدام دلایل خاص خودش را داشت. هواداران از عملکرد گریژمان در دوران پسا مسی اصلا راضی نیستند و همین باعث شده این ستاره فرانسوی تحت فشار فراوانی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در مسابقه دیشب به سختی توانست موقعیت‌ ایجاد کند و می‌توان گفت خوش‌شانس بود که به برد رسید. گریژمان در این مسابقه نه شوتی به دروازه زد و نه در کارهای دفاعی موثر بود. او فقط 2 بار توانست بازیکن مقابلش را دریبل زند.

کومان در پی «هو شدن» گریژمان در ورزشگاه نیوکمپ اظهار داشت: اصلا خوب و مناسب نیست که گریژمان هو شود و هواداران موقعی که توپ به پایش می‌رسد سوت بزنند. شما باید قبول کنید که او در این بازی سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کرد و بدشانس هم بود. شما نمی‌توانید علیه کسی که نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم می‌گذارد و عملکرد مناسبی دارد، سوت بزنید و او را هو کنید.

کومان در خصوص اینکه آیا خرید دیگری بارسلونا در این تابستان خواهد داشت، گفت: من از باشگاه چیزی درخواست نکردم. خواستم نشان دهم که مطلع هستم که باشگاه چقدر با مشکلات اقتصادی مواجه است. من امیدوارم در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بازیکن بخرد ولی اگر هم نشد، با همین ترکیب تلاش خودمان را ادامه خواهیم داد. این چیزها هم در فوتبال طبیعی است و همیشه نمی‌توانیم سطح خودمان را بالا نگاه داریم. نسبت به بازی مقابل رئال سوسیداد افت داشتیم ولی توانستیم به پیروزی دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گریژمان آنتوان گریژمان بارسلونا کومان رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد