Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجاتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم تشییع با جمعیت بالا و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط نگران‌کننده ابراز تأسف کرد و گفت: برابر مصوبات بومی‌سازی شده ستاد ملی کرونا در شهرستان باغملک از سال گذشته تاکنون تحویل جنازه‌ها صرفاً رأس ساعت ۵ صبح و با هدف پیشگیری از ازدحام صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مزید بر آن از خانواده‌ها تعهدات لازم را به‌منظور رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی و حضور صرفاً خانوادگی در مراسم مختلف گرفته می‌شود که از قضا این امر سبب نگرانی و اعتراض برخی شهروندان شده است اما بعضی از مراسم‌ها با بی‌ملاحظگی و بی‌توجهی همراه می‌شود و سلامت عمومی سایر شهروندان را به خطر می‌اندازد که قابل اغماض نیست.

نجاتی پور با اشاره به اینکه دستور تشکیل پرونده قضائی برای برگزارکنندگان، مداح، نوازنده محلی، راننده خودروی بلندگودار و ضبط، صادر و تقاضای ابطال مجوز چندین قبضه اسلحه داده شده است، افزود: برای جلوگیری از تهدید سلامتی عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار باغملک اظهار کرد: در صورتی که کارکنان یا مسئولان اداری در چنین مراسمی شرکت کنند به‌عنوان متخلف به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

نجاتی پور تأکید کرد: مردم در این شرایط بسیار نگران‌کننده باید بیش‌ازپیش ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از شرکت در تجمعات جدا خودداری کنند.

کد خبر 5292408

منبع: مهر

کلیدواژه: باغملک ویروس کرونا شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین