Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با ثبت چهارمین باخت خود به کارش در بازیهای پارالمپیک توکیو پایان داد.

 تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز دوشنبه به مصاف آلمان رفت و با نتیجه ۵۶ بر ۵۳ شکست خورد.

به این ترتیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در گروه دوم پارالمپیک حضور داشت با ثبت چهار شکست برابر استرالیا، آمریکا، بریتانیا و آلمان از گردونه این رقابت ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها برد ایران در این بازی ها برابر الجزایر به دست آمد.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها