Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:05:51 GMT

مسافران صربستان در خانه کشتی ماندند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۶۷۹

مسافران صربستان در خانه کشتی ماندند

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی نروژ روز گذشته به پایان رسید و شاگردان بنا بار دیگر از 12 شهریور به کمپ تیم‌های ملی باز خواهند گشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اولین مرحله از اردوی تیم ملی فرنگی که از روز 25 مرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد، روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید، اما همه فرنگی‌کاران به خانه بازنگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

9 کشتی‌گیری که قرار است روز 11 شهریور راهی صربستان شوند تا روز 13 شهریور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام لیوبومیر ایوانوویچ کشتی بگیرند، اردو را ترک نکردند و زیر نظر عادل بالی تبار، رحیم گیوی و سینا طالب وند تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند.

 

محمدهادی شعبانی و پویا دادمرز در 55 کیلو، امید آرامی در 60 کیلو، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در 67 کیلو، علی ارسلان در 72 کیلو، امین کاویانی نژاد در 77 کیلو، مهدی ابراهیمی در 87 کیلو و علی اکبر یوسفی در 130 کیلو نفرات اعزامی به این جام را تشکیل می‌دهند.

 

دور جدید تمرینات شاگردان محمد بنا روز 12 شهریور آغاز خواهد شد. این تیم تا جهانی 2021 که 10 تا 18 مهر در نروژ برگزار می‌شود دو مرحله اردوی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت.

کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است

امیر قاسمی منجزی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران معتقد است امین میرزازاده می‌تواند در سنگین وزن کشتی فرنگی المپیک پاریس تاریخ‌سازی کند و برای نخستین بار ایران را در این وزن صاحب مدال کند.

دریافت 14 MB

              

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود