Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت قیمت نان، گفت: در این حوزه باید مباحث فنی به صورت دقیق و ریز بینانه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت البرز ضمن تایید تخلف در نانوایی‌های استان، ادامه داد: برخی از از نانوایان به تبعیت از از استان‌های همجوار اقدام به گران کردن نان کرده‌اند که به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت شناسایی برخورد قاطع خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن تورم و گرانی در در سطح جامعه افزایش قیمت نان که مطالبه این این قشر زحمتکش است دور از انصاف نیست، افزود: افزایش قیمت باید با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی و دقیق صورت پذیرد.

ربیعی از تشدید نظارت‌ها بر صنف نانوایان خبر داد و یادآور شد: در پی بیماری کرونا نظارتها به صورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار دارد اما نظارت ویژه تری در بحث قیمت نان لحاظ خواهد شد و با متخلفین برخورد جدی خواهیم داشت.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به اینکه کارشناسی قیمت نان به صورت دقیق و با حضور اقشار مختلف مرتبط از جمله نماینده نانوایان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: قیمت نهایی ظرف دو هفته آینده به صورت رسمی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رامین ربیعی گرانی نان کارشناسی قیمت قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود