Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری و دادستان چاروسا با دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار وضعیت پروژه نیمه کاره ورزشگاه قلعه رئیسی شدند.

رئیس دادگستری چاروسا یک مکان مناسب ورزشی را حق جوانان چاروسا دانست و گفت: سرانه ورزشی در چاروسا و قلعه رئیسی بسیار پایین است که نیازمند توجه بیش از پیش به این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دادستان و رئیس دادگستری به عنوان مدعی العموم وظیفه دفاع از حق مردم دارد عنوان کرد: امیدواریم با توجه به قول‌های داده شده در زمینه مکان ها و مشکلات ورزشی چاروسا به خصوص زمین ورزشی قلعه رئیسی اقدامات خوبی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی هم در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار تکمیل زمین ورزشی قلعه رئیسی شد و افزود: راه‌اندازی نمایندگی ورزش و جوانان در چاروسا، افزایش سرانه ورزشی در چاروسا و راه اندازی چمن مصنوعی در روستاها از خواسته های مهم جوانان چاروساست.

جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از استادیوم قلعه رئیسی پیشرفت پروژه را قریب به 45درصد دانست و یادآور شد: قریب به شش ماه است که پروژه استادیوم قلعه رئیسی با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال شروع شد و امیدواریم کار زیرسازی و بنیه استادیوم تا آبان ماه به پایان برسد.

وی از آغاز عملیات قراردادها و انعقاد با پیمانکار جدید برای چمن طبیعی خبر داد و گفت: خبر خوشی که برای جوانان قلعه رئیسی داریم پروژه استادیوم قلعه رئیسی تاکنون از اعتبارات استانی بود و با تخصیص اعتبار دو میلیارد تومانی این پروژه از اعتبارات ملی تبدیل و عملیات آن ادامه خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان از احداث 20 چمن مصنوعی از اعتبارات نفت در استان خبر داد و تاکید کرد: 50میلیون ریال به تیم اتحاد قلعه رئیسی از اعتبارات داخلی ورزش و جوانان اختصاص داده شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش جوانان قلعه رئیسی مدیرکل ورزش و جوانان قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود