Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@08:52:23 GMT

مجمع انجمن کوراش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۰۱۹

مجمع انجمن کوراش برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه هفتم شهریور ماه مجمع انجمن کوراش ایران به ریاست محمدرضا نصیری نژاد رئیس این انجمن و با حضور علی صدیقی دبیر کل فدراسیون ووشو، رؤسای استانی و همچنین رؤسای کمیته‌های انجمن به صورت آنلاین برگزار شد.

ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال توسط کوروش خسرویار دبیر کل انجمن کوراش و همچنین گزارش رؤسای کمیته‌های، مسابقات، آموزش، مربیان، آزمون و کاتا، کمیته تیم‌های ملی و همچنین گزارش عملکرد استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، تهران و مازندران از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان با توجه به تغییرات تقویم عملیاتی فدراسیون جهانی کوراش، تقویم شش ماهه دوم سال به تصویب اعضا رسید که مهمترین آن، برگزاری لیگ برتر باشگاههای کوراش کشور، مسابقات مدعیان تیم ملی، مسابقات پیشکسوتان کوراش در دو رده سنی، مسابقات کاتای قهرمانی کشور و اعزام تیم منتخب به مسابقات مسترشیپ کره جنوبی، المپیاد استعدادهای برتر کشور، شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان و مسابقات داخل سالن آسیا در تایلند از مهمترین موارد مطروحه در این جلسه بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوراش تیم ملی کوراش کوراش مسابقات کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی