Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@21:19:06 GMT

ماجراهای عجیب ستاره نوظهور در والیبال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۱۰۵

پشت خط زن جوان والیبال ایران از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد و عنوان کرد که حاضر به حضور در اردوی تهران نیست و زمانی که تیم ملی در ژاپن حاضر می‌شود به این تیم خواهد پیوست.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: بردیا سعادت، پشت خط‌زن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم به این تیم کره‌ای پیوست، اما با توجه به دعوت از این بازیکن ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی جوانان و همچنین بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت کادر فنی راهی کره‌جنوبی شود تا در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر طبق مقررات فدراسیون جهانی والیبال باشگاه‌ها موظفند از تاریخ ۱۵ می‌تا ۱۵ اکتبر بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند، اما باشگاه کره‌ای درخواست کرده که سعادت تا پایان مسابقات لیگ کره‌جنوبی در اختیار این باشگاه باشد که این موضوع خلاف مذاکرات انجام شده است.

همین مسئله باعث شد فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه ویکستورم و فدراسیون جهانی، خواهان بررسی این موضوع و بازگشت سعادت تا تاریخ دوم شهریورماه به ایران شد و مسئولان فدراسیون در نامه ارسالی تاکید داشتند که اگر این اتفاق در تاریخ مذکور صورت نگیرد با صدور ITC این بازیکن برای حضور در لیگ کره‌جنوبی موافقت نخواهند کرد.

حالا باتوجه به گذشت چند روز از موعد نهایی فدراسیون والیبال به باشگاه ویکستورم هنوز خبری از بردیا سعادت در اردوی تیم ملی والیبال نیست و بهروز عطایی که هدایت هر دو تیم جوانان و بزرگسالان را در اختیار دارد تصمیمش را درخصوص این ستاره جوان والیبال کشورمان گرفت. در روز‌های اخیر بردیا سعادت پاسخی به تماس‌های مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نداده و در نهایت در موعد تعیین شده به ایران بازنگشت.

مصطفی کارخانه، سرپرست جدید تیم ملی والیبال در مصاحبه‌ای اظهار داشت: پرونده حضور سعادت در تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آسیایی بسته شد. ما در پست او دو بازیکن یعنی صابر کاظمی و امین اسماعیل نژاد را داریم و نگرانی از این بابت نیست.

وی با بیان اینکه بردیا سعادت خودش نخواست که برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران بازگردد، افزود: مشکلی از طرف باشگاه کره‌ای نبود. متاسفانه اطرافیان بردیا به وی مشاوره اشتباه دادند. واقعاً متاسفم که در این سن و سال یک بازیکن چنین رفتاری می‌کند. عطایی و فدراسیون به سعادت لطف کردند، اما او اینطور پاسخ داد. امیدوارم در رفتارش تجدید نظر کند؛ وگرنه به جای خوبی نمی‌رود.

بردیا سعادت یکی از بازیکنان آینده‌داری است که می‌تواند تا سال‌ها برای تیم ملی والیبال مثمرثمر باشد. این بازیکن که در رقابت‌های جوانان جهان در ترکیب تیم ایران حضور داشت و مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت پس از عقد قرارداد با تیم مودنا ایتالیا، به تیم ویکستورم کره جنوبی پیوست.

گفته می‌شود تصمیم بردیا برای پیوستن به این تیم به خاطر مسائل مالی بوده است و حتی به خاطر همین موضوع از حضور در مودنا انصراف داد، قطعاً حضور در تمرینات مودنا هم بسیار تاثیرگذارتر از بازی در لیگ کره جنوبی بود. در این که بردیا سعادت پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد شکی نیست؛ اما عده‌ای با نیت دلسوزی به او مشاوره‌های اشتباهی می‌دهند و همین مسئله باعث شد استعداد این بازیکن بسوزد و شاید تا چند سال دیگر خبری از حضور بردیا سعادت در سطح اول والیبال کشور نباشد.

از طرف دیگر پس از دعوت سعادت به اردوی تیم ملی والیبال، این بازیکن از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد و عنوان کرد که حاضر به حضور در اردوی تهران نیست و زمانی که تیم ملی در ژاپن حاضر می‌شود به این تیم خواهد پیوست. این تصمیم باعث شد بهروز عطایی او را از لیست تیم ملی کنار بگذارد؛ تصمیمی که بر خلاف سال‌های گذشته هیچ مصلح‌اندیشی در آن دیده نمی‌شود.

با توجه به این شرایط لازم بود که بردیا سعادت در اوایل دوران حرفه‌ای خود است متوجه بسیاری از مسائل شود و بداند که پیراهن تیم ملی تا چه حد ارزشمند است. او آینده درخشانی خواهد داشت؛ به شرط اینکه فقط به مسائل مالی فکر نکند و رویه‌ای حرفه‌ای در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اتمام حجت فدراسیون والیبال با باشگاه ویکستورم/ عطایی: به سعادت در تیم ملی جوانان و بزرگسالان نیاز داریم

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: بردیا سعادت والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بردیا سعادت والیبال اردوی تیم ملی باشگاه ویکستورم تیم ملی والیبال حضور در اردوی برای حضور بردیا سعادت کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی