Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: روز گذشته رله‌های فرکانسی دو مرتبه در پست‌های اردستان، قلعه شور، شلمزار و ناقان عملکرده که مجموعا ۶۰ مگاوات خاموشی برنامه‌ریزی نشده در اصفهان اعمال کرد.

سید محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته در اصفهان سه هزار و ۹۰۵ مگاوات برق تولید و چهار هزار و ۸۶۴ مگاوات مصرف شده است بنابراین ۹۵۹ مگاوات برق از شبکه سراسری وارد شبکه برق استان اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت اضطراری بار روز گذشته به میزان ۲۰۰ مگاوات بوده اما روز گذشته رله‌های فرکانسی نیز دو مرتبه در استان اصفهان عمل کرد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از واحدهای نیروگاه حصار که از مدار خارج بود روز گذشته ساعت پنج و ۳۰ دقیقه عصر به مدار بازگشت، گفت: همچنین روز گذشته واحدهای دو و سه نیروگاه اصفهان از مدار خارج بوده و به دلیل محدودیت آب تولید نداشت.

نوحی با بیان اینکه با توجه به اینکه شب گذشته دمای هوا کاهش یافت، ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه همه مقادیر مدیریت بار بر طرف شد، اضافه کرد: روز گذشته ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه اولین عملکرد رله‌های فرکانسی در پست‌های اردستان، قلعه شور، شلمزار و ناقان انجام شد که ۵۰ مگاوات خاموشی از این طریق اعمال شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در ساعت ۱۵ و ۵۸ دقیقه نیز بار دیگر رله‌های فرکانسی در همان پست‌ها عملکرد و ۱۰ مگاوات خاموشی برنامه‌ریزی نشده در اصفهان اعمال کرد، پس از آن نیز این خاموشی‌ها با با خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده جایگزین شده و شبکه برق استان مدیریت شد.

کد خبر 518181

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطعی برق برنامه قطعی برق جدول قطعی برق قطعی برق امروز علت قطعی برق علت قطعی برق چیست قطعی برق تهران قطعی برق اصفهان برنامه قطعی برق اصفهان جدول قطعی برق تهران امروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رله های فرکانسی استان اصفهان برنامه ریزی برق استان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد