Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@04:30:29 GMT

میاندوآب نخستین شهر سبز آذربایجان‌غربی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۱۶۴

میاندوآب نخستین شهر سبز آذربایجان‌غربی شد

با گازرسانی به دو روستای میاندوآب ۱۰۰ درصد خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده و به نخستین شهرستان سبز استان تبدیل شد.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آخرین روز هفته دولت در مراسمی در روستای دلیک داش با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار، جمعی از مدیران شرکت گاز استان، گازرسانی به دو روستای دلیک داش و شیرین آب به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با بهره‌برداری از گاز دو روستای شیرین آب و دلک داش با مجموع ۲۳۲ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند. در مجموع از نزدیک به ۲۰۰ روستای میاندوآب، ۱۶۷ روستا قابلیت گازرسانی داشتند که با اتمام دو روستای مذکور،   بخش خانگی میاندوآب عملا ۱۰۰ درصد گازدار شد.

همچنین ضریب نفوذ گاز در بخش خانوار شهری این شهرستان نیز نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده و مجموع تعداد مشترکین جذب شده در میاندوآب ۹۵ هزار مشترک است.

به گزارش ایسنا، میاندوآب در مجموع دارای یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۹۹۴ متر شبکه توزیع و تغذیه و تعداد ۵ ایستگاه CGS و ۳۵ ایستگاه TBS است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گازرسانی دو روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد