Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین مرشدبهبهانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان گفت: یک دستگاه دستگاه اکسیژن ساز، ۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ مانومتر برای بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت که با کمک اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر و خیرین شهرستان تهیه شده اند.

او بیان داشت: تسکین آلام بشری به عنوان یکی از اهداف جمعیت هلال احمر است و در همین زمینه هلال‌احمر از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در قالب طرح‌های مختلف و دوشادوش کادر درمان تلاش کرد تا نقش موثری در این زمینه ایفا نماید که یکی از آن‌ها فعال سازی بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه رایگان تجهیزات به بیماران مبتلا به کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرشدبهبهانی افزود: ارزش این اقلام اهدایی را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و هلال احمر بهبهان از طریق بانک امانات تجهیزات پزشکی خود، بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز به ویژه کپسول‌های اکسیژن که از مهمترین اقلام مورد نیاز بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است را به صورت رایگان و امانی در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان تصریح کرد: این اقدام علاوه بر امکان ادامه درمان مبتلایانِ با میزان بیماری خفیف‌تر در منازل، در کاهش میزان بستری بیماران در بیمارستان‌ها نیز نقش موثری ایفا نموده است

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود شهروندان نیز جهت مقابله با این بیماری، مسئله واکسینه شدن را جدی‌تر گرفته و هر چه زودتر با توجه به گروه‌های سنی اعلام شده، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهاییام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کرونا ویروس تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه