Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:16:57 GMT

از انتخاب شهردار قزوین چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۶۰۸

از انتخاب شهردار قزوین چه خبر؟

 ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: اعضای شورای شهر در حال بررسی برنامه گزینه‌های تصدی شهرداری قزوین هستند واحتمالا تا پایان هفته آینده، پس از جمع بندی شهردار قزوین را از بین این گزینه‌ها معرفی خواهند کرد.

چگینی افزود: لیست حضور افراد برای ارائه برنامه جهت تصدی شهرداری قزوین هنوز باز است و احتمالا چند گزینه بومی و غیر بومی تا پایان این هفته برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای شهر قزوین با بیان اینکه تا کنون ۱۶ نفر برنامه‌های خود را ارائه کرده اند افزود: در این مدت ۸ نفر از گزینه‌های بومی، برنامه‌های خود را در حضور اعضای شورای شهر تشریح کرده اند.

او اضافه کرد: ۸ گزینه غیر بومی هم برنامه خود را ارائه کردند و اعضای شورا از بین ۵ گزینه، تا کنون درباره ۲ نفر به جمع بندی رسیده اند و بررسی ۳ گزینه دیگر ادامه دارد.

به گفته چگینی، سیدمهدی کاظمی سرپرست فعلی شهرداری قزوین هم از جمله گزینه‌های بومی تصدی شهرداری قزوین است که طی روز‌های آتی برنامه خود را ارائه خواهد کرد.

در اولین جلسه منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین، کاظمی به‌عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد.

پیش از این سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهردار قزوین اعضای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با گرامیداشت روز شوراها و با اشاره به اهم وظایف شوراها در شهرها اظهار کرد: شوراها وظیفه برنامه‌ریزی برای شهرداری را به عهده دارند و علاوه بر انتخاب شهردار، بر حسن اجرای برنامه‌های تصویب شده و فعالیت‌های شهرداری نظارت دارند.

وی افزود: شورای شهر در دو نوبت برای انتخاب بهترین گزینه برای تصدی عنوان شهردار اقدام کرده است که در نوبت اول از میان گزینه‌های پیش‌رو یک نفر فرد با رأی اکثریت شورا به شهرداری کرمان راه پیدا کرد و پس از آن در نوبت دوم وقتی به گزینه مناسب‌تر بومی رسیدیم، شهردار جدید را انتخاب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در حال حاضر و به لطف خدا شهرداری وضعیت مناسب‌تری گرفته است، تصریح کرد: وظیفه شورا برنامه‌ریزی برای شهرداری و نظارت بر حسن انجام کارهای شهرداری است که در برنامه‌ریزی، جذب و اصلاح درآمدها، حفظ درآمدها و منابع شهرداری و کنترل هزینه‌ها مدنظر شورای شهر قرار دارد که به لطف خدا به میزان مطلوبی انجام شده است و به توزیع متوازن و متعادل هزینه‌ها در سطح شهر تأکید داریم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در تشریح برنامه‌های آتی شورا بیان کرد: موضوعات فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی، آبادانی شهر از طریق اجرای آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و اصلاح ترافیک و اصلاح معبرها برای ترافیک روان از اهم مواردی است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی یادآور شد: طرح پایه و اساسی مدیریت شهری در دوره ششم شورا، خارج کردن برخی مشاغل از محدوده مناطق مسکونی شهر است تا ضمن کاهش بار ترافیکی، خدمت رسانی مناسب به مردم و این مجموعه‌ها نیز فراهم شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه نمره شما در سال سوم شورا به خودتان چند است، خاطرنشان کرد: خدمت ما در مقابل لیاقت بی‌نهایت مردم اندک است و هر چه خدمت کنیم، باز هم کم است، از این رو به خودم نمره خوبی نمی‌دهم.

کد خبر 748640

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار