Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ثبت نام کلاس‌های حضوری و غیرحضوری مهدالرضا علیه السلام از ۱۰ مرداد ماه سال جاری از طریق سامانه markazquran.razavi.ir  آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد که برگزاری کلاس‌های حضوری منوط به اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی کرونا است.

کلاس‌های حضوری به صورت یک روز در میان در مساجد سطح شهر و غیر حضوری نیز به همین ترتیب از طریق فضای مجازی در جلسات دو ساعته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن ثبت نام کنندگان باید حد فاصل یکم مهرماه ۱۳۹۴ تا یکم مهر سال ۹۵ باشد. ضمن آنکه ثبت نام‌کنندگان در دوره مجازی باید دارای گوشی هوشمند و اینترنت پرسرعت بوده و عضویت در پیام‌رسان گپ داشته باشند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۲۲۹۰۸۷۶ الی ۹ با داخلی ۱۱۲ و ۱۱۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ثبت نام دوره های آموزشی مهدالرضا ع آموزش قران به کودکان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان