Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر امور شهری شوراهای استانداری اصفهان گفت: پویایی شهری و پویایی اقتصادی باید توسط شوراهای شهر و روستا رقم بخورد.

علی‌اصغر ذاکری هرندی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار نطنز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر و روستا از اهالی خود شهر هستند باید پویایی شهری و پویایی اقتصادی توسط شوراها رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که شورای شهر و روستا از جنس مردم هستند بهتر می‌توانند مشکلات مردم را درک کنند و در حوزه عمرانی مشکلات شهری را راحت‌تر برای شهروندان حل کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: با رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی یک شهر گردشگری که یک ابزار درآمدی و جمعیت افزایی دارد با رویکرد مثبت می‌تواند در یک شهر به راحتی انجام شود.

وی تصریح کرد: فرایند گردشگری هم تحول‌پذیر و هم تحول گذار است و اگر بوم گردی و طبیعت‌گردی آن تقویت شود و نیز با توجه به وضعیت باغ شهر تاریخی نطنز در حوزه کشاورزی نیز اقدامات مناسبی صورت گیرد، شاهد رشد و جذب گردشگران بیشتری خواهیم بود.

ذاکری خاطرنشان کرد: همه اعضای شوراهای شهرهای مختلف باید این رویکرد را داشته باشند تا بنیه و اصالت شهر در کارهای عمرانی و بهسازی‌ها از بین نرود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شوراهای اسلامی شهر و روستا شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات استان به منظور بررسی مشکلات ارتباطی منطقه گنجگان به همراه تعدادی از مدیران از روستا‌های چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید کرد.
خدادادخالق پناه با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد روستای گردشگری گنجگان، به ویژه محدوده رستوران‌های بین راهی چشمه پهن دارای ضعف پوشش ارتباطی است افزود: بخشی از مسیر جاده این روستا نیز به عنوان نقطه کور ارتباطی استان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: برای پوشش مطلوب این روستا مقرر شد، سایت موبایل واقع در روستای گنجگان مرکزی جابه جا، و دکل ارتباطی این روستا نیز افزایش یابد.
سرپرست مخابرات استان افزود: برای دسترسی مطلوب اهالی چشمه پهن، دره ماهینی و رستوران‌های بین راهی نیز سایت جدید احداث می شود.
خالق پناه اضافه کرد: جانمایی سایت جدید مشخص شد و به زودی فرایند آن انجام می شود.

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید