Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:39:11 GMT

۵۳ طرح در جاجرم خراسان شمالی افتتاح یا کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۸۴۴

۵۳ طرح در جاجرم خراسان شمالی افتتاح یا کلنگ زنی شد

مصطفی حاجی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این پروژه ها را در بخش های اقتصادی، عمرانی و طرح های شهرداری و دهیاری‌ها دانست که از این تعداد ۴۲ پروژه عمرانی با صرف هفت میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این هفته چهار پروژه کلنگ زنی شد گفت: سه پروژه کلنگ زنی مربوط به واحد آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم و یک پروژه مربوط به شهرداری جاجرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پروژه های کلنگ زنی شرکت آلومینا تصریح کرد: پروژه ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد، این درمانگاه قرار است با مشارکت شرکت آلومینا اجرایی شود.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: فار ۲ پروژه توسعه گِل قرمز در واحد آلومینا هم از دیگر پروژه هایی است که کلنگ زنی شد که ارزش این پروژه ۹۰ میلیارد تومان است.

فرماندار جاجرم گفت: فاز اجرایی پروژه واسطه سنگین هم در مجموعه  آلومینای ایران وارد مرحله عملیاتی شد که ارزش ریالی این پروژه هم ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایرنا، پروژه واسطه سنگین، جایگزین تولید بیلت (مصوبه سفر دولت دوازدهم به استان) شده است.

اجرای پروژه شمش بیلت در شهرستان جاجرم به علت تحریم‌ها، با مشکل روبه رو شد و در این زمینه با هماهنگی سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، پروژه «واسطه سنگین»، جایگزین آن شد.

جداسازی به روش واسطه سنگین، روشی است که از خاصیت اختلاف چگالی بین کانی مورد نظر و باطله استفاده می شود و به پرعیارسازی کانی مورد نظر می پردازد.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از غرب به شهرستان گرمه، از جنوب به استان سمنان، از جنوب شرق به استان خراسان رضوی، از شرق به شهرستان اسفراین و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می شود.

این شهرستان با مساحت ۳۶۵۴ کیلومتر دارای ۳ شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، ۳ بخش، ۵ دهستان و ۵۵ آبادی است.

مرکز ملی آمار ایران در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرستان جاجرم را ۳۶ هزار و ۶۷۳ نفر اعلام کرده است.

برچسب‌ها بجنورد هفته دولت افتتاح طرح جاجرم خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد هفته دولت افتتاح طرح بجنورد هفته دولت افتتاح طرح جاجرم خراسان شمالی شهرستان جاجرم واسطه سنگین کلنگ زنی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود