Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:14:42 GMT

آشوری: هروی توانایی‌هایش را اثبات کرده است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۹۲۴

آشوری: هروی توانایی‌هایش را اثبات کرده است

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: اختلافی با هروی نداشتم و تنها برخی سوتفهمات وجود داشت که برطرف شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، با برگزاری جلسه‌ای میان محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته و سیدشهرام سرمربی تیم ملی کاراته سوءتفاهمات و اختلافات گذشته برطرف شده و آشوری از روز شنبه-7 شهریورماه، فعالیت خود را به عنوان سرپرست نایب رئیسی در فدراسیون کاراته آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   

آشوری در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: اختلافی وجود نداشت و تنها برخی سوءتفاهمات به وجود آمده بود که با برگزاری جلسه‌ای تمام این مسائل حل شد. من و هروی سالیان سال در کنار یکدیگر همکاری کرده و همواره رابطه خوبی داشتیم و از این به بعد نیز این رابطه خوب مانند گذشته ادامه خواهد داشت. 

 

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته در خصوص تمدید قرارداد هروی تا پایان بازی‌های آسیایی 2022 عنوان کرد: هروی در تمامی این سال‌ها توانایی‌های خود را اثبات کرده و با سه قهرمانی در مسابقات کومیته تیمی قهرمان جهان و آسیا و همچنین کسب مدال طلا در المپیک نشان داده که یکی از بهترین مربیان کاراته ایران است. 

 

وی اظهار داشت: تمدید قرارداد هروی اتفاق بسیار خوبی بود تا کاراته ایران در تداوم مسیر موفقیت‌های خود در سالیان اخیر حرکت کند. مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی دو رویداد پیش‌روی کاراته ایران است و امیدوارم در این مسابقات نیز مجدداً تیم ملی با هدایت هروی به افتخارآفرینی‌های خود ادامه دهد. ایران از لحاظ پتانسیل انسانی جزو بهترین‌های کاراته دنیا است و باید با همدلی همه اعضای این خانواده همچنان روزهای خوب خود را تکرار و برای ورزش کشورمان افتخارآفرینی کند. 

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد