Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گاه سرمایه اجتماعی دولت در طول ۴۳ انقلاب اسلامی گذشته به این اندازه پایین نیامده بود؛ برای بازگشت این سرمایه اجتماعی لازم است اعتماد از دست رفته بازگردد.

امیرحسین بانکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضا دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط سختی شروع به کار کرده و شاید طی سال‌های گذشته هیچ دولتی در شرایط مشابه شروع به کار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در آغاز فعالیت دولت‌ها بسیاری از مسائلی که لازم است اعضای هیئت دولت در طول مدت خدمت خود به آن توجه کنند را متذکر می‌شوند. ایشان بسیار دقیق و با ظرافت، نکاتی را بیان می‌کنند. لازم است توجه ویژه‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر لازم است تمامی مردم و ارکان‌های نظام جمهوری اسلامی به دولت سیزدهم کمک کنند تا بتواند فعالیت خود را با قدرت شروع کند؛ زیرا با توجه فشار مشکلات بر معیشت مردم، لازم است تمامی گروه‌ها به میدان بیایند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند.

بانکی پور خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ‌گاه سرمایه اجتماعی دولت در طول ۴۳ انقلاب اسلامی گذشته به این اندازه پایین نیامده بود؛ برای بازگشت این سرمایه اجتماعی لازم است اعتماد از دست رفته بازگردد؛ بر همین اساس بهتر است دولت سیزدهم برای جذب اعتماد مردم سیاست‌ها و راه‌حل‌های کوتاه مدت اتخاذ کند.

کد خبر 518203

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده مردم اصفهان در مجلس مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم رئیس مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه اجتماعی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد