Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:37:59 GMT

شهیدان «رجایی و باهنر» از مدیران تراز انقلاب بودند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۸۰۴۰

شهیدان «رجایی و باهنر» از مدیران تراز انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن هشتم شهریور سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، این شهدای والامقام را از مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد.

در متن این پیام آمده است:

حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر در هشتم شهریور سال ۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه سبب انسجام و اتحاد بیشتر ملت ایران و زمینه‌ساز نابودی تدریجی دشمنان داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. شهیدان رجایی و باهنر عمر کوتاه اما پربرکت خویش را وقف خدمتگزاری به نظام مقدس و مردم مسلمان ایران کردند و تا پای جان بر عهد و پیمان الهی خود با آرمان والای انقلاب اسلامی و اندیشه ناب امام خمینی (ره) ایستادند و دین خود را با تشکیل دولت مکتبی و انقلابی و تلاش بی‌وقفه برای عدالت‌گستری و رفع استضعاف و محرومیت به میهن اسلامی ادا کردند.

شهیدان رجایی و باهنر از مدیران و مسئولان تراز انقلاب بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری تمام تلاش خود را در راه خدمت صادقانه و بی چشمداشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند؛ هفته دولت و سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار فرصت مغتنمی را فراهم کرده است تا عیار و عملکرد دولتمردان، مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با میزان و الگوی شهیدان رجایی و باهنر سنجیده و ارزیابی شود.

امروز که ملت انقلابی و مبارز ایران پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌های بی‌شمار استکبار جهانی در شرایط سخت تحریم‌های شدید اقتصادی و سختی‌های معیشتی و همچنین تنگناهای ناشی از شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است؛ احیای الگوی دولت خدوم شهیدان رجایی و باهنر می‌تواند راه‌گشا و نجات‌بخش باشد و نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در حل مشکلات را خنثی نماید.

در شرایط کنونی از دولت سیزدهم انتظار می‌رود با ولایتمداری، تکیه بر توان داخلی و به‌کارگیری نیروهای متخصص، باتجربه و جوان و همچنین اتخاذ سیاست‌های دیپلماتیک انقلابی یاد و خاطره شهیدان صدر انقلاب به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه‌داشته و ضمن ادامه دادن راه این شهدای گرانقدر در مسیر استکبارستیزی و دفاع از مستضعفان، به شدت با مفاسد اقتصادی برخورد کرده و به سوء‌مدیریت‌های موجود در عرصه اقتصادی پایان بخشد.

کد خبر 5292685

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفته دولت شهدا ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی ستاد ملی مقابله با کرونا شهیدان رجایی و باهنر نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما در کشور/ حمایت ویژه دولت از ماما‌ها

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما که در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته هزار و ۵۷۰ ماما در سراسر کشور با مجوز سازمان امور استخدامی کشور جذب شده اند و تعدادی از ماما‌ها در سراسر کشور تبدیل وضعیت شده اند.

دبیر ستاد ملی جمعیت تاکید کرد: بر اساس قانون جوانی جمعیت ما مکلف بوده که حمایت ویژه‌ای از ماما‌ها انجام بدهیم.

محبی تبار همچنین گفت: دولت تمام تلاش خود را برای گروه‌های مختلف مامایی انجام خواهد داد.

مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار و در این مراسم از برخی ماما‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در حوزه صادرات توانمندی‌های فناوری در تراز بین المللی قرار گرفته است
  • حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما در کشور/ حمایت ویژه دولت از ماما‌ها
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس