Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:42:51 GMT

سطح آموزش سازمان های مردم نهاد ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۸۰۷۰

سطح آموزش سازمان های مردم نهاد ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار شهرستان بافق، در نشست با سازمان‌های مردم نهاد، به نقش برجسته سازمان‌های مردم نهاد در تقویت پیوند‌های اجتماعی و حرکت در مسیر رشد و توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: هر کدام از تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی را از جامعه حذف کنیم، در آن حوزه با مشکل مواجه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تشکل و سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان بازوان اجرایی مدیریت و راه میانبر توسعه پایدار جوامع یاد کرد و افزود: هر جامعه‌ای که خواستار توسعه پایدار باشد، نمی‌تواند فعالیت سازمان‌های غیردولتی و NGO‌ها را نادیده بگیرد.

طلایی مقدم افزود: سازمان‌های غیر دولتی از جایگاه ویژه‌ای در جریان تصمیم سازی در سطح ملی و بین المللی برخوردار هستند که اطلاع رسانی انجمن‌ها در این زمینه نقش مهمی در اجرای صحیح امور و جلوگیری از اشتباهات ایفا می‌کند.

فرماندار بافق آموزش را یکی از نکات کلیدی و موفقیت انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خواند و تصریح کرد: آموزش، پل ارتباطی بین انجمن‌ها و مردم است و باید آموزش را زمینه موفقیت فعالیت تلقی کرد و از بهترین اساتید برای آموزش و اطلاع رسانی مطالب استفاده کرد.

طلائی مقدم اعتماد سازی مردم نسبت به فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد را بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: معمولا اقداماتی که در دست این سازمان هاست با کیفیت، سرعت بیشتر و هزینه کمتری انجام می‌شود و نباید جایگاه و ارزش این سازمان و انجمن‌ها را نادیده گرفت.

مهدی فتاحی، مسئول امور پیگیری سازمان‌های مردم نهاد در فرمانداری بافق در ادامه به تعداد و میزان فعالیت انجمن‌های فعال در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ سازمان، تشکل و انجمن مردم نهاد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده، محیط زیست، مددجویی و ورزش و جوانان در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

در پایان این نشست فرماندار بافق برای پویایی و استمرار فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهرستان به انجمن‌هایی که دارای پروانه فعالیت فعال هستند با ارائه برنامه و پیشنهاد اجرایی، مساعدت مالی از سوی فرمانداری شهرستان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه پایدار مردم نهاد سازمان های مردم نهاد انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است