Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@10:28:54 GMT

زمین چمن طبیعی فوتبال معمولان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۸۳۸۹

زمین چمن طبیعی فوتبال معمولان افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وبه مناسبت هفته دولت زمین چمن طبیعی فوتبال معمولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در مراسمی به مناسبت  هفته دولت وبا حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ،سیدحمید رضا کاظمی  نماینده مردم پلدخترومعمولان در مجلس شورای اسلامی ، حسن رضاییان فرماندار پلدختر ،امید کایدی رییس ورزش  وجوانان پلدختر وجمعی دیگر از مسئولین شهرستانی ومدیران محلی زمین چمن طبیعی فوتبال معمولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در این مراسم گفت: یکی از مطالبات به حق جوانان مستعد معمولان  زمین چمن طبیعی بوده است که این اداره کل نیز تلاش کرد تا این پروزه به بهره برداری برسد و در اختیار این بخش قرار  بگیرد.

حشمت الله امان الهی در خصوص  مشخصات این پروژه عمرانی -ورزشی،افزود: زمین چمن طبیعی معمولان در مساحت 7000متر مربع احداث شده است.

 او محل تامین اعتبار احداث این پروژه را استانی دانست و تصریح کرد: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح معمولان چمن فوتبال زمین چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور