Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب آقاجاری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: گزارشی از راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیور در یکی از داروخانه‌های بندر ماهشهر به ما اعلام شده که صحت دارد و عده‌ای در این شرایط در حق مردم جنایت انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص دلالی و بازار سیاه داروی رمدسیور در بندر ماهشهر ادامه داد: گزارش‌های موثقی در این رابطه به بنده اعلام شده که از طریق نهاد مربوطه آن را پیگیری خواهم کرد، زیرا عده‌ای با این کار‌ها در این شرایط سخت، در حق مردم جنایت انجام می‌دهند که با از دادستان درخواست داریم با متخلفان شدیدا برخورد کند.

آقاجاری در حاشیه ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر افزود: از کادر درمان که شبانه‌روز در حال ایثار و فداکاری برای درمان بیماران کرونایی هستند، تشکر ویژه‌ای دارم اگرچه هفته‌های گذشته در بحث واکسیناسیون نارضایتی‌های زیادی وجود داشت که با تلاش بسیج جامعه پزشکی، امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز تجمیعی در مصلای نماز جمعه راه‌اندازی شد تا مشکلات کمتر شود که جای تقدیر دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت سی. تی. اسکن در بندر ماهشهر اظهار کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تا به امروز، توانستیم مجوز سه دستگاه سی. تی. اسکن را برای سه بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر اخذ کنیم.

آقاجری در ادامه بیان داشت: اخیرا یکی از مسوولان مصاحبه کرده و گفته برای خرید سی. تی. اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی مشکل مجوز وجود دارد؛ در حالی که مجوز سی. تی. اسکن این بیمارستان را تیرماه گرفتیم و حتی پول نصب این دستگاه‌ها را از شورای راهبردی تامین کردیم.

او تصریح کرد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، اتاق سی. تی. اسکن بیمارستان حاجیه معرفی را گچکاری کرده و منتظرند گچ خشک شود؛ در حالی که اگر از ابتدا دیوار را کاشی می‌زدند وضع اینگونه نمی‌شد.

این مقام مسئول با اشاره به تعلل پیمانکار در تکمیل پروژه اتاق سی. تی اسکن، خاطرنشان کرد: از دادستان درخواست دارم با پیمانکار‌هایی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌های ماهشهر!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخیرا در بیمارستان‌های سطح شهرستان ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی اتفاق می‌افتد که بسیار عجیب است و جای تعجب دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خصوص وضعیت بازار بندر ماهشهر گفت: بسیاری از فروشندگان متاسفانه از ماسک استفاده نمی‌کنند و اکنون در بندر ماهشهر به ازای هر هزار نفر، یکنفر در بیمارستان‌ها بستری است، اما در بحث سلامتی مردم مسامحه قابل قبول نیست و اتاق اصناف باید با شدت با متخلفان برخورد کند؛ مسوولانی که توان کار کردن ندارند از مسوولیت خود کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داروی رمدسیویر بازار سیاه دارو بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!

در پی حمله یک مرد با سلاحی شبیه به شمشیر سامورایی به چندین نفر در شمال شرق لندن، یک پسر ۱۳ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش فرارو، این پسر در میان پنج نفری بود که به بیمارستان منتقل شدند، اما جان خود را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرد ۳۶ ساله ۲۲ دقیقه پس از فراخوان پلیس توسط پلیس دستگیر شد. هنوز از علت این حمله گزارشی منتشر نشده است. پلیس حوادث امروز را وحشتناک توصیف کرده و گفته که خانواده پسر در این زمان دشوار غیرقابل تصور حمایت می‌شوند.

پلیس گفت دو افسر پلیس در میان مجروحان این حمله هستند و جراحاتی متحمل شده اند که نیاز به جراحی دارد. سه نفر از مردم نیز به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن‌ها جان باخته است.

به گفته پلیس جراحات افسران شدید بوده است، اما جراحات دو نفر از مردم خطرناک نیست.

صادق خان شهردار لندن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که افسران پلیس بیشتری طی روز‌های آینده در منطقه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت