Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب وکار بخش تعاون در بهار۱۴۰۰، رقم شاخص ملی بخش تعاون، ۵.۶۵ (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شد که تغییر چندانی در شرایط محیط کسب و کار نسبت به فصل گذشته (رقم شاخص (پایش زمستان ۹۹)، ۵.۷۵ می باشد) دیده نمی شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب وکار بخش تعاون در بهار1400، رقم شاخص ملی بخش تعاون، 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

65  (نمره بدترین ارزیابی 10 است) محاسبه شد که تغییر چندانی در شرایط محیط کسب و کار نسبت به فصل گذشته (رقم شاخص (پایش زمستان 99)،  5.75 می باشد) دیده نمی شود .

 در طرح پایش بهار 1400، در مجموع از نظر فعالان اقتصادی بخش تعاون، وضعیت محیط کسب و کار برای  فعالیت اقتصادی، شرایط مطلوبی ندارد. حتی در بخش صنعت شرایط نا مساعدتری نسبت به فصل گذشته دیده می شود و مناسب ترین مولفه های محیط کسب و کار بخش تعاون در بهار امسال شامل  محدودیت‌ دسترسی به آب،  محدودیت‌ دسترسی به شبکه تلفن همراه و اینترنت و نحوه استقبال مشتریان از نوآوری و ابتکار بوده است.

بررسی های آماری نشان داد، نامناسبترین مولفه های محیط کسب و کار بخش تعاون در بهار 1400 شامل غیرقابل پیش‏بینی بودن قیمت‏ها، موانع در فرایند های اداری و دشواری در تامین مالی از بانک ها می شود.

براساس نتایج آماری برآورد فصلی شاخص استانی محیط کسب و کار بخش  تعاون استان های لرستان، آذربایجان شرقی ، مرکزی و مازندران به ترتیب بهترین محیط کسب و کار و استان های کرمانشاه، کردستان ، گلستان و کرمان  به ترتیب بدترین محیط کسب و کار  را به خود اختصاص داده اند.

بهترین محیط کسب و کار را استان های لرستان، آذربایجان شرقی ، مرکزی و مازندران و استان های کرمانشاه، کردستان ، گلستان و کرمان  به ترتیب بدترین محیط کسب و کار را ثبت کرده اند.

همچنین نتایج آماری برآورد فصلی شاخص ملی محیط کسب و کار بخش  تعاون در بخش های عمده اقتصادی، خدمات، بهترین محیط کسب و کار و  صنعت،  بدترین محیط کسب و کار را داشته اند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار بخش تعاون در بهار محیط کسب و کار بخش ملی محیط کسب رقم شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت

به گزارش خبرآنلاین،به نقلاز اقتصادآنلاین -با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۰,۰۰۰ ۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۰,۰۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۳۶,۰۰۰ ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۳,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۸,۰۰۰ ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۰۱,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902601

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد