Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: سازمان تدارکات پزشکی علاوه بر واردات واکسن کرونا از شرکت بین المللی سینوفارم چین، در حال رایزنی و مذاکره با کمپانی های معتبر دیگر از جمله اسپوتنیک روسیه، جانسون اند جانسون هلند، کانسینو بایولاجیکس چین و آسترازنکا انگلستان است که با توجه به حساسیت موضوع به محض پیشرفت در مذاکرات، گزارشات نتایج حاصله ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تدارکات پزشکی در راستای کاهش ازدحام مراجعین به داروخانه مرکزی به ایجاد فضایی جداگانه در داروخانه فوق تخصصی و تک نسخه ایی برای ارائه خدمات بهتر برای بیماران کرونایی اقدام کرده است. تهیه و تأمین داروهای کرونا به صورت ویژه با خدمات رسانی ویژه به بیماران کرونایی با رعایت پروتکل ها و حفظ فاصله گذاری در حال انجام است و این داروخانه ها تا آخرین ساعات شب نیز به خدمت رسانی می پردازند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از ابتدای سال جاری تا ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰موفق به تولید بیش از ۴۷ میلیون عدد سرنگ در اندازه های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری دو تکه، سه تکه و سرنگ انسولین شده است که این رقم پس از تشکیل و اعلام مصوبات جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در ستاد، با رشد ۳ میلیون عددی تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ به بیش از ۵۰ میلیون عدد انواع سرنگ رسیده است.  این تولیدات سبب شده است تا قسمتی از دغدغه ها در عرصه تجهیزات پزشکی کاهش یابد و خدمات رسانی به شهروندان در اوج کرونا با خیالی آسوده تر صورت گیرد.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1549946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هلال احمر تدارکات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند