Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از مراکز رشد واحدهای دانشگاهی براساس سطح بندی یکی از اهداف و برنامه های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری است.

 وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی و سطح سطح بندی شامل سه بخش شاخص های کمی و کیفی مرکز رشد، شاخص های هسته‌ها/ واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و شاخص های مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام این بخش ها به ترتیب دارای 22، 13 و 3 زیر شاخه است. 

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: در مقایسه با سال گذشته با هدف ارتقا و توسعه شاخص ها و به منظور رصد تمامی فعالیت های مدیران مراکز رشد 13 مورد جدید به شاخص ها اضافه شده و از 25 شاخص به 38 مورد افزایش یافته است. از جمله این موارد می توان به تفکیک انواع رویدادهای فناورانه اشاره کرد که در 10 زیر شاخه تعریف شده اند و با توجه به محتوا و نوع فعالیت از امتیازات متفاوتی برخودار هستند. 

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: توانمند سازی مدیران مراکز رشد از طریق حضور و برگزاری دوره های تخصصی مختلف، سطح بندی مراکز رشد دانشگاه، اختصاص امتیازات مجزا به شرکت های خلاق، واحدهای فناور در مرحله پسا رشد و مراکز رشد تخصصی از دیگر مواردی است که به شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شده است.

دهقانی فیرزوآبادی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 1399 در مجموع 9 مرکز رشد در سطح 1، تعداد 15 مرکز رشد در سطح 2 و بقیه مراکز رشد در سطح 3 قرار گرفتند. انتظار می رود تا واحدهای دانشگاهی با حمایت از مراکز رشد خود و با برنامه ریزی و فعالیت براساس شاخص ها بتوانند شرایط لازم برای ارتقا سطح مراکز رشد خود را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1108862 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد سطح بندی شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس