Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: امیدوارم با رویه درست و معقولانه رئیس جمهور در عدم توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی، مسئله جناح و گروه و چپ و راست در کشور کم‌رنگ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار وزیر ارشاد اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند هر اقدامی باید پشتوانه دینی داشته و نفعی برای مملکت داشته باشد به همین‌ منظور اقدامات در‌ حوزه فرهنگ‌ و ارشاد باید پشتوانه دینی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تفکر و اندیشه‌ورزی در همه امور به ویژه فعالیت‌های دینی و فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: اجرای بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و حتی دینی نیازمند پشتوانه علمی‌ و‌ فکر‌ی است که متأسفانه در برخی از این فعالیت‌ها وجود این پشتوانه کم‌رنگ است و این مهم نیازمند احیا و‌ توجه ویژه است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن ابراز امیدواری افزود: با رویه درست و معقولانه رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم و عدم توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی، با ادامه این روند مسئله جناح و گروه و چپ و راست در کشور کم‌رنگ شود.

امام جمعه اصفهان: مدارا با مردم از ضروریات کار روحانیت استامام جمعه اصفهان: پلیس از ظرفیت نظارت مردم بیش از گذشته استفاده کندامام جمعه اصفهان: مساجد محور حل مشکلات محلات باشند
وی بیان کرد: ایمان، عمل صالح و الگو‌گرفتن باید در راس امور باشد و تعقل در اقدامات و عرصه‌های مختلف باید مورد توجه جدی قرار بگیرد تا با گروه‌بندی بسیاری از مشکلات حل و فصل شود.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: مسئله فرهنگی باید از ادارات و اخلاق کارمندان شروع شود همچنین باید فرم پوشش ویژه برای بانوان در نظر گرفته شود.

باید فرهنگ و ارشاد اسلامی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد

وزیر ارشاد اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌ها نباید رودروایسی داشته باشیم.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: در اصل باید با جدیت انحصار این حوزه از دست افرادی خارج شود، حوزه فرهنگی کشور در تمامی بخش‌ها استعداد زیادی دارد.

وی ادامه داد: باید فرهنگ و ارشاد اسلامی در تراز دولت و نظام‌ جمهوری اسلامی ایران باشد به همین منظور حدود 8 برنامه اصلی در حوزه فرهنگ و ارشاد احیا و‌ تقویت خواهد شود.

وزیر ارشاد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی بر روی مسائل مختلف سایه انداخته و اهالی فرهنگ و‌ هنر را با مشکلات متعددی روبه‌رو‌ کرده است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ‌ عمومی در استان‌ها تقویت شود اظهار داشت: باید برنامه‌های شورای فرهنگ‌ عمومی بازتعریف شود و افراد با انگیزه وارد این عرصه شوند زیرا شورای فرهنگ‌ عمومی ظرفیت بسیار مهمی برای کشور و استان‌ها است.

انتهای پیام/167/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جشنواره سرود فجر

نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیر اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت