Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:41:06 GMT

جریمه یک بازیکن تراکتور برای غیبت در تمرین

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۸۹۸۶

جریمه یک بازیکن تراکتور برای غیبت در تمرین

سرمربی تراکتور اعلام کرد که دو بازیکن این تیم که شایعات زیادی در مورد جدایی شان مطرح شده، در مرخصی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، حفظ بازیکن در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات یک باشگاه بسته است، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حساسیت های زیادی در مورد آن به وجود می آورد. قطعی شدن جدایی چند بازیکن و مطرح شدن شایعاتی در خصوص جدایی چند بازیکن دیگر باعث شده تا تراکتوری ها در آستانه بازی حساس با النصر به شدت نگران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکبر ایمانی و محمد عباس زاده دو بازیکنی هستند که طی روز های گذشته شایعات زیادی در موردشان مطرح شده است؛ شایعاتی که از عدم توافق این دو بازیکن با مدیران باشگاه خبر می دهند و این یعنی جدایی دو بازین شاخص دیگر؛ البته فراز کمالوند سرمربی تراکتوری ها در خصوص این دو بازیکن نظر دیگری دارد و معتقد است که آنها به تمرینات باز خواهند گشت.

 

"برخی بازیکنان از کادر فنی مرخصی گرفتند. محمد عباس‌زاده تا دهم شهریورماه از ما مرخصی گرفته و اکبر ایمانی نیز از من اجازه گرفته است." کمالوند با بیان این جملات در مورد مهاجم و هافبک تیمش که در تمرینات غایب هستند، از جریمه یک بازیکن دیگر خبر داد: " از قادری هیچ خبری نداریم و نمی‌دانیم که کجاست. او به خاطر هر جلسه غیبت، دو درصد جریمه می‌شود. ادعای مثبت شدن تست کرونای این بازیکن را هم باید پزشک تیم تراکتور تایید کند."

 

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه بازیکن دیگری از این تیم جدا نخواهد شد تاکید کرد: "بعید می‌دانم دیگر کسی از جمع ما جدا شود و بازیکنان کنونی‌مان به کار خود در تراکتور ادامه خواهند داد."

تراکتور اکبر ایمانی محمد عباس زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اکبر ایمانی محمد عباس زاده دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن