Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:53:03 GMT

واکنش پوگبا به صحنه جنجالی دیدار با وولوز

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۰۶۵

واکنش پوگبا به صحنه جنجالی دیدار با وولوز

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، انجام خطا روی روبن نوس، هافبک ولوز، در جریان پایه‌گذاری گل پیروزی بخش منچستریونایتد در روز یکشنبه را رد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد به لطف گل دقیقه 80 میسون گرینوود موفق شد با نتیجه 0-1 به پیروزی رسیده و سه امتیاز را از آن خود کن. اما تیم مهمان به داور اعتراض داشت که این گل باید پس از درگیری بین پوگبا و نوس مردود اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


پوگبا تاکید دارد که هیچ تماسی بین این دو بازیکن شکل نگرفته و این گل در صحت کامل به ثمر رسیده است. او به اسکای اسپرت گفت:« من هیچ برخوردی با او نداشتم. اینجا لیگ برتر است. همه چیز در این صحنه 50-50 بود و این اتفاقی است که هر آخر هفته رخ می‌دهد. ما توپ را از آن خود کرده و گل زدیم.»

 


این در حالی است که گرائم سونس پس از بازی در اسکای اسپرت مدعی شد که تکل پوگبا یک خطای ساده نبود و ممکن بود باعث شکستن پای نوس شود. او اظهار داشت:« این تکل ممکن بود باعث شکستن پا شود. منظورم این نیست که پوگبا قصد داشت چنین کاری انجام دهد اما ممکن بود شرایط اینطور پیش برود.» 


نوس نیز باور دارد که این برخورد خشن بوده و حتی زخم‌‎هایی روی پای او باقی گذاشته است. هافبک پرتغالی گفت:« همه صحنه را دیدند، همه پای من را دیدند. من نمی‌‎دانم چرا این صحنه خطا گرفته نشد. آنها پیش از شروع فصل گفتند که برخوردها را بررسی می‌‎کنند و اگر به اندازه کافی خشن باشد، خطا خواهند گرفت. من پایم را به آنها نشان دادم. من پایم را به داور و کمک داور نشان دادم، نمی‌توانم حرف بیشتری بزنم. او پس از بازی به من گفت که هر دو برای توپ رفتید و من گفتم بله، هر دو برای توپ رفتیم اما من کسی بودم که توپ را لمس کرد و این یک خطای آشکار بود.»

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس

کریستیانو رونالدو با هت تریک دیشب مقابل الوحده به رکورد عجیب 66 هت تریک در دوران حرفه ای خود رسید.

طرفداری | کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در دیدار برابر الوحده در لیگ حرفه‌ای عربستان پیامی منتشر کرد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی 6 بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت:

من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!