Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:27:04 GMT

«پیام کهتری» مشاور وزیر نفت شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۰۶۹

«پیام کهتری» مشاور وزیر نفت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت، در حکمی پیام کهتری انور را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

در حکم جواد اوجی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی با تعامل و همکاری مؤثر با معاونت‌ها، شرکت‌های تابعه و مدیریت‌های کل ستادی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیام کهتری انور متولد ۱۳۶۵ و دارای کارشناس ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این در سازمان بازرسی کل کشور مشغول به خدمت بوده است.

کد خبر 5292764

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد اوجی وزیر نفت وزارت نفت ایران سازمان بازرسی کل کشور قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو علی اکبر محرابیان اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی اقتصاد چین رمز ارز قیمت طلا بورس کالا رستم قاسمی شاخص کل بورس قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی

 

به گزارش تابناک، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیروهای امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن «یسنا» کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.

بنابر روایت تسنیم، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست‌وجوی نیروهای امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیروهای انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

 

احمد وحیدی
وزیر کشور

«یسنا» دختر چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر سوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس