Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از برگزاری مینی کمپ تیم ملی با حضور ۲۲ بازیکن، دراگان اسکوچیچ فهرستی ده نفره را در اختیار سرپرست تیم ایران قرارداد تا مشخص شود بقیه بازیکنان باید از پک خارج شوند و به سراغ تمرینات باشگاهی یا مذاکرات مرسوم در فصل نقل و انتقالات بروند. نکته مهم اینکه در بین بازیکنان باقی مانده، هیچ دروازه بانی حضور ندارد و بنابراین فهرست گلرهای تیم ملی از همین حالا مشخص شده و اسکوچیچ با دعوت از پیام نیازمند، امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند تیمش را به استقبال دو بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح حردانی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی و امید نورافکن ۴ مدافعی هستند که در لیست نهایی تیم ملی حضور خواهند داشت. این درحالی است که هیچ کدام از آنها خرداد ماه و برای مرحله پیش مقدماتی در فهرست تیم ملی قرار نگرفتند.

میلاد سرلک که خرداد ماه در لیست رزرو بود، به همراه یاسین سلمانی پدیده خط هافبک سپاهان و محمد کریمی هافبک وسط این تیم در لیست حضور خواهد داشت. زبیر نیک نفس هافبک دفاعی سابق فولاد و کنونی استقلال هم به تیم ملی دعوت شده و در اردوی نهایی حاضر خواهد بود.

مهدی ترابی و وحید امیری دو پرسپولیسی دیگر این لیست به همراه میلاد سرلک خواهند بود و خبری از سعید آقایی و مهدی عبدی نخواهد بود.

علاوه بر سیدحسین حسینی و محمدرضا اخباری، ۱۰ خط خورده دیگر هم وجود دارند. آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، مهدی تیکدری، احمد زنده روح، فرشید اسماعیلی، فرشاد احمدزاده، ارسلان مطهری و شهریار مغانلو دیگر خط خورده‌ها هستند.

قرار است امروز فهرست لژیونرها اعلام ‌شود تا آنها به اردوی نهایی اضافه شوند. خرداد ماه اسکوچیچ ۱۶ لژیونر را در فهرست خود قرار داد و حالا اگر قرار باشد که دوباره لیست ۲۶ نفره اعلام کند، تعداد لژیونرها همان قبلی باقی خواهد ماند.

از اردوی قبلی تیم ملی تاکنون، پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قائدی با جدایی از لیگ برتر ایران به جمع لژیونرها ملحق شده‌اند.

فهرست ۱۰ بازیکن دعوت شده:

صالح حردانی (فولاد)، سیاوش یزدانی (استقلال)، امید نورافکن (سپاهان)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، یاسین سلمانی (سپاهان)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، محمد کریمی (سپاهان)، زبیر نیک نفس (فولاد - استقلال)، عارف آقاسی (فولاد - استقلال)،  وحید امیری (پرسپولیس)

پربیننده ترین برای هافبک استقلال قرار نهایی صادر شد خرید بعدی استقلال از پرتغال می آید / سلمانی در یکی قدمی آبی پوش شدن شهردار سابق اردبیل دستگیر شد اتفاق عجیب در اراک / متشکی، سرمربی آلومینیوم شد! قطبی در پی فسخ قرارداد با چینی ها / افشین به ایران برمی‌گردد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی

به گزارش قدس آنلاین، هرچند هنوز مدیران تراکتورسازی تبریز موفق به کسب مجوز قطعی حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشدند، اما به صورت چراغ خاموش تمامی سیاست‌گذاری‌های این تیم با پلن مورد نظر یحیی در حال انجام است تا به محض معرفی رسمی او فضا برای فعالیتش در این تیم مهیا باشد. یحیی  با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی می رسد. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است، اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می‌شود گل‌محمدی در حال حاضر تمامی اتفاقات ریز و درشت این باشگاه را زیر نظر دارد و با انتقال ایده‌های خود به حمیدمطهری به این سبک و سیاق تراکتورسازی را در هفته های پایانی همراهی می‌کند.اتفاقاً حمید مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفته بود: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تراکتور در بازی های پیش رو است. قطعاً در ادامه راه تغییراتی خواهیم داشت که به موقع متوجه آن‌ها خواهید شد.

اما یک سؤال مهم و حیاتی برای هواداران پرشمار تراکتورسازی در مقطع فعلی این است که آیا یحیی در صورت حضور در سمت سرمربیگری تراکتور با این بازیکنان ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره ترکیب فنی بازیکنان نماینده تبریز دستخوش تغییر و تحولات اساسی قرار خواهد گرفت.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

گویا یحیی گل محمدی اعتقادی با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس که روزی از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد، ندارد، به همین دلیل به احتمال فراوان اگر یحیی هدایت تراکتور را در دست گیرد، باید منتظر خداحافظی قریب الوقوع شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد نادری باشیم،همچنین گفته می‌شود گل‌محمدی اعتقادی به ادامه فعالیت گوستاوو هم ندارد که این ماجرا مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

حالا باید دید انتشار این خبر با مقاومت هواداران همراه خواهد شد یا اینکه آن‌ها نیز از تصمیم گل‌محمدی استقبال خواهند کرد تا زمینه تغییر و تحولات گسترده در این باشگاه در آستانه بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر استقلال کلید بخورد.

نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه برخی مدعی شدند ممکن است پس از این تصمیم بازیکنان تراکتور به دو دسته تقسیم شوند که این مسئله می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای تراکتور به همراه داشته باشد، به ویژه اینکه این بازیکنان در میان برخی هواداران دارای وجهه خوبی هستند و این ماجرا می تواند یک جنجال بزرگ را به دنبال داشته باشد.

روی نیمکت هم البته یحیی دنبال حضور کریم باقری است. در این خصوص تلاش‌هایی انجام شده اما اگر به نتیجه نرسد یحیی قصد دارد با همان کادری که در شهرخودرو همکاری می کرد در تبریز هم حضور داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر سونامی در داخل زمین باید شاهد تغییرات گسترده روی نیمکت نماینده تبریز هم باشیم.

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه