Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال روز شلوغی را سپری می کند

به گزارش طرفداری، دقایقی پیش محمد دانشگر، صالح مصطفوی، اوبالفضل جلالی و نمایندکان جعفر سلمانی وارد ساختمان باشگاه استقلال شدند.

با وجود این که طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از ابتلای مدیرعامل آبی‌ها به کرونا خبر داده بودند و ملکیان رئیس هیات مدیره استقلال در واکنش به این خبر، گفته بود که مددی کسالت دارد، اما مدیرعامل استقلال دقایقی پیش وارد ساختمان باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم قبل از ورود به ساختمان باشگاه استقلال در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه با خبرنگاران گفتگو کرد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با جواد الله وردی: ورزشکار قرن من، آن بچه پرورشگاهی است که قهرمان المپیک شد فراز کمالوند: پیکه ۵۰ درصد قراردادش را بخشید اما بازیکن دو میلیاردی ما ۸ میلیارد می‌ خواهد تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت یحیی گل محمدی درخواست دروازه بان رنس برای عکس گرفتن فرزند خود با لیونل مسی / عکس گواردیولا: آیا در صورت نرفتن رونالدو به منچستریونایتد، او به منچسترسیتی می آمد؟ من اینطور فکر نمی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، تا دقایقی دیگر دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6093788 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!