Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@14:45:30 GMT

آغاز واکسیناسیون 973 پرسنل شهرداری منطقه 15

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۳۹۹

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 15 از آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری این منطقه خبر داد و گفت: با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه که جزء مشاغل پرخطر به حساب می آیند، از روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه آغاز شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه افزود: با توجه به نوع فعالیت کارکنان شهرداری، واکسینه شدن کارکنان و موضوع سلامت آنان از دغدغه های اصلی مدیریت شهری به شمار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون منابع انسانی و تلاشهای شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و اعلام ستاد مرکزی شهرداری تهران، واکسیناسیون 973 پرسنل شهرداری منطقه طبق هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی آغاز شد و تعداد 300 نفر از کارکنان این منطقه به مرکز واکسیناسیون بعثت جهت تزریق دز اول واکسن معرفی شدند.
به گفته او؛ اسامی تعداد 400 نفر نیز روز سه شنبه نهم شهریور ماه جهت تزریق واکسن اعلام و جهت واکسیناسیون به مرکز بعثت اعزام خواهند شد.
شهردار منطقه یادآور شد: زمان در نظر گرفته برای انجام واکسیناسیون کارکنان به آن ها اعلام می گردد و با هماهنگی های انجام شده تا واکسینه شدن تمامی کارکنان رسمی و قرادادی، این روند ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است، کارکنانی که روز پنج شنبه برای دریافت واکسن به مرکز اعلامی مراجعه کردند، از برنامه ریزی انجام شده و همچنین سازماندهی روند واکسیناسیون که بدون ازدحام و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام پذیرفت، ابراز رضایت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است