Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:17:07 GMT

استارت آپ حقوقی و راحتی دسترسی به وکیل

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۴۹۹

استارت آپ حقوقی و راحتی دسترسی به وکیل

امروزه عام اختلافات موجود در جامعه ما حقوقی هستند به همین سبب هم دعاوی کیفری پرونده های بسیاری را در دادسرا های حقوقی به خود اختصاص داده است و به سبب وجود پیچیدگی های معین حقوقی، به کارگیری یک وکیل خبره و کارآمد در این دعاوی بسیار لازم وجود دارد اگرچه عالی است وکیل انتخابی شما، ساکن شهر شما و اینگونه متخصص در کار حقوقی باشد لذا وکیلی که ساکن شهر شما باشد اکثر می تواند نسبت به عرضه خدمات حقوقی به شما کمک کند مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و گرفتار سوال ها حقوقی شوید وکیل حقوقی تهران کمک بسزایی به شما خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱) منظور از دعاوی حقوقی چه هست ؟

منظور از دعاوی حقوقی دعاوی است که دراثر از روابط حقوقی اشخاص وجود دارد که مطابق ضابطه برای آن رفتار های حقوقی جرم و مجازات تعیین نشده باشد و زمانی که اشخاص نتوانند اختلافات حقوقی خود را مدیریت و حل نمایند با عرضه دادخواست حقوقی خود به دادسرا صالح نسبت به اثبات حقانیت خود اقامه دعوا می کنند و دادسرا اینگونه با توجه به اسناد و شواهد پرونده را مورد بررسی قرار می دهد.

اگرچه درخور بیان است توضیح دهیم که دعاوی حقوقی، دعاوی ساده ای نیستند و نمی توان به آن عنوان دعوای ساده اطلاق نمود بلکه از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند که اصولا اشخاص به سبب فقدان آگاهی نسبت به قانون و مقررات نمی توانند در روند دادخواهی و اثبات حقانیت خود موفق باشند لکن دادگاهی که با حضور وکیل حقوقی خبره و کارآمد برگزار گردد بسیار مثمر ثمر و نتیجه اش باب میل خواهان خواهد بود.

۲) به چه دعاوی، دعاوی حقوقی بیان میشود؟

از جمله دعاوی که می توان عنوان دعاوی حقوقی را به آن اطلاق نمود عبارت است از طلاق، دعاوی ملکی، مطالبه وجه، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، استرداد جهیزیه ، مطالبه اجرت المثل، عقود و معاملات، ثبت و فسخ قرارداد، افزایش اجاره بها، اصدار یا ابطال اسناد سجلی ، تغییر مشخصات اسناد سجلی نظیر نام و نام خانوادگی، اختلاس و سایر دعاوی که مرتبط به دعاوی مدنی باشد در زمره دعاوی حقوقی قرار می گیرد.

وکیل دعاوی حقوقی تهران

توجه داشته باشید که برای اقامه هر یک از دعاوی مذکور بایست به یک وکیل حقوقی متخصص در این زمینه مراجعه نمایید و از وی مشاوره حقوقی دریافت کنید، چرا که دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از وکیل متخصص به شما کمک بسزایی خواهد نمود درخور بیان است وکیل حقوقی تهران در اقصی نقاط مملکت می تواند به شما مشاوره حقوقی عرضه دهد و شما از تمام زوایا و جوانب حقوقی آگاه سازد تا با دانش و آگاهی کافی نسبت به دادگر حق خود عمل کنید اینگونه درصورتیکه مایل باشید وکیل حقوقی تهران می تواند با اذن شما برای بررسی به حقوق مدنی نسبت به دادگر حقوق شما مبنی بر پرونده مطروحه در دادگاه‌های حقوقی، مامور به دادرسی می شود و از آن پس پرونده روال حقوقی اش را طی خواهد نمود.

۳) در فرم مطرح نمودن دعاوی حقوقی در تهران، آیا بایست نگارش دادخواست حقوقی توسط وکیل حقوقی تهران اجرا شود؟

تنظیم و نگارش دادخواست حقوقی توسط وکیل نسبت تنظیم و نگارش دادخواست حقوقی توسط شخص عادی بسیار متفاوت وجود دارد چرا که دادخواستی که توسط وکیل تنظیم می شود بر اساس مستندات و استدلالات حقوقی نگارش می یابد که این کار نسبت به جلب عقیده قاضی بسیار مفید و تاثیر گذار وجود دارد لذا پیشنهاد می شود در به خاص مطرح نمودن دعوی حقوقی در تهران حتما به وکیل حقوقی تهران مراجعه نمایید و جهت نگارش دادخواست حقوقی خود از وی کمک بگیرید.

۴) وکیل حقوقی تهران کیست؟

با توجه به مطالعه این مقاله محتمل است این پرسش به ذهن شما خطور کند که وکیل حقوقی تهران کیست؟ وکیل حقوقی تهران به وکیل پایه یک دادگستری که پروانه نمایندگی خود را در تهران اخذ نموده بیان می شود که با اذن موکل خویش مامور به بررسی و دادرسی نسبت به دادگر حقوق موکلش مبنی بر پرونده مطروحه در دادسرا حقوقی می شود و به فرم قانونی روال حقوقی پرونده را طی می کند و با فن بیان و مهارت خاصی که به کار می گیرد تاثیرات فوق العاده ای در روند پرونده در ماخذها قضایی و غیر قضایی اعمال نماید، لذا حل سوال ها حقوقی با کمک وکیل حقوقی تهران از اهمیت خاص ای برخوردار است.

وکیل حقوقی تهران

بسیاری از مردم در خلال برخورد با مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل حقوقی هستند تا بتوانند مسیر پرونده خود را به درستی طی بکنند. در ادامه مقاله به وکیل حقوقی تهران می پردازیم.

وکیل حقوقی

کار حقوقی به طور معمول به دو دسته‌ ی حقوقی و کیفری تقسیم می‌ شود. این تقسیم ‌بندی بر اصل موضوعاتی است که وکیل حقوقی تهران یا وکیل کیفری با آن مواجه می شود.

کار حقوقی شامل سوال ها و دعاوی بین اشخاص خصوصی با یک دیگر است که به آن ، حقوق خصوصی می گویند لذا از سوال ها کیفری جدا است.

پس موضوعات حقوقی در معنای عام خود ، موضوعات حقوقی یا همان حقوق خصوصی و هم اینگونه حقوق کیفری ، حقوق اداری ، حقوق بین الملل و سایر گرایش ها است.

 

شما با مشاوره حقوقی آنلاین می توانید در تمامی سوال های حقوقی خود را براحتی بپرسید. در کشورهای پیشرفته مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری به فرم تخصصی هستند. بعضی وکلا در زمینه ی تجاری مهارت دارند که موکل با توجه به نوع مهارت به ایشان مراجعه می کند.

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی شخص به این صورت است که هر شخصی با تمایل خود ، قادر است فردی را به عنوان مشاوره حقوقی خود جایگزین کند.

وکیل تسخیری

وکیل تسخیری وکیلی است که دادسرا برای بعضی از اشخاص بی بضاعت با جرائم های با اهمیت کیفری نظیر قتل و نظیر آن ، برای دفاع از حقوق آن ها انتخاب می کند و هزینه این وکلا بر اصل تعرفه  در ضابطه نمایندگی ، از طرف حکومت به وکیل پرداخت می شود.

وکیل معاضدتی

وکیلی است که دادسرا در فرم درخواست اشخاص بی بضاعت ،  با دستیابی فقدان توانایی مالی برای داشتن وکیل دادگستری ،  برای آن ها انتخاب می کند.

در آخر اگر می خواهید یک سایت حرفه ای و کاربلد در زمینه حقوقی و قبول وکالت به شما معرفی کنیم بدون شک سایت گروه وکلای آریا دادیار ariadadyar.com جزو بهترین ها در این زمینه است که به صورت رایگان مشاوره حقوقی می دهد.

منبع: فارس

کلیدواژه: وکیل حقوق تهران جامعه وکیل حقوقی تهران مشاوره حقوقی دعاوی حقوقی حقوقی خود سوال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان