Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاونت بهره‌برداری شركت برق منطقه ای تهران و مدير امور انتقال نيروی البرز گفت: چندين پروژه تعويض، نصب، تعمير و رفع عيب در راستای ارتقای سطح كمی و كيفی تجهيزات پست نيروگاه بخار شهيد منتظرقائم به عنوان يكی از پست‌های نيروگاهی قديمی‌ كشور با هدف افزايش قابليت اطمينان شبكه و پايداری شبكه برق‌رسانی به مشتركان منطقه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محراب رضازاده در رابطه با اين خبر اظهار داشت: با تكيه بر توان متخصصان داخلی و استفاده از تجهيزات ساخت داخل و با همكاری مجری طرح اصلاح و بهينه سازی شبكه، دفتر فنی انتقال و امور انتقال نيروی البرز در پست قديمی بخار 230/63 كيلوولت شهيد منتظرقائم با قدمت 50 سال اقدامات اصلاحی و بهینه سازی انجام شد.

وی افزود: نصب 24 دستگاه برقگير 230 و 63 كيلوولت روی خطوط و ترانسفورماتورها، تعويض 14 دستگاه بريكر 230 كيلوولت روغنی با بريكرهای نوع SF6، تعويض 6 دستگاه بريكر 63 كيلوولت روغنی با بريكرهای نوع SF6، تعويض 25 دستگاه سكسيونر 230 كيلوولت، نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور جريان روی باسبارهای 230 كيلولت، تعويض و نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور جريان روی باسبارهای 63 كيلولت و بروز رسانی نقشه‌هاب مدارات حفاظتی پست از جمله اقدامات صورت گرفته در این پست برق است.

وی در ادامه به اجرای پروژه رفع عيوب مهم پست از جمله ترموويژن حاد (عيوب افزايش درجه حرارت تجهيزات و اتصالات) از طريق تعويض اتصالات سست و فرسوده تجهيزات، رفع نشتی روغن از بخش‌های مختلف ترانسفورماتورهای شماره 7 ،8 و 9، سرويس اساسی تپ چنجرهای ترانسفورماتورهای 230/63 كيلوولت، تعويض تمامی كابل‌های فرسوده مربوط به حفاظت مكانيكی ترانسفورماتورهای 230/63 كيلوولت و بهينه سازی كلی ساختمان پست نیز به عنوان دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت برق منطقه ای تهران (توانیر تهران) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو 63 کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم

سید مهدی قویدل در نشست تخصصی پیشگیری از تصادفات که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پلیس راه جنوب وشمال وراهور و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، گفت: این جلسه درراستای اجرای مصوبه شماره ۲ جلسه کارگروه پیشگیری از تصادفات برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها برگزار شده است و مصمم هستیم موضوعات مهم کلیدی را در زمینه پیشگیری از تصادفات پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پارسال اقدامات خوبی با همکاری همه دستگاه‌ها و پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم انجام شد، افزود: اوایل امسال ۳۵ نقطه حادثه خیز و پرتصادف مصوب کشوری درشمال و جنوب استان کرمان شناسایی شد که تاکنون ۱۴ نقطه آن رفع شده است و این کاهش ۴۰ درصدی نقاط حادثه خیز را در پی داشت.

این مقام قضایی تصریح کرد: طبق گزارش ادارات کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای شمال و جنوب استان کرمان در حال حاضر ۱۴۹ دستگاه دوربین کنترل سرعت و ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در جاده‌های استان وجود دارد که طی امسال ۴۴ دستگاه از این دوربین‌ها بروز رسانی ویا تعمیر شده اند.  

قویدل در ادامه سخنانش در خصوص موضوع ایجاد پد بالگرد گفت: در اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری از تصادفات برای انتقال مصدومین به مراکز درمانی پد بالگرد در ۳ نقطه احداث و در ۲۶ نقطه دیگر نیز برای مصوبات باید ایجاد وآماده شود؛ البته باید ۲۰ نقطه هم در جنوب استان شناسایی و اجرایی شود که با توجه به اهمیت آن باید به صورت ویژه پیگیری شود.

معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی میزان پرونده‌های مرتبط با تصادفات طی پارسال عنوان کرد: میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی با اتهام ایراد صدمه بدنی غیر عمدی ناشی از تصادف سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های قضایی هدف به ترتیب، کرمان، جیرفت، بم، زرند، بردسیرکه بیشترین ورودی پرونده‌های تصادفات را داشتند و در مجموع در کل استان ۳ درصد در زمینه ورودی پرونده‌های مرتبط با تصادفات کاهش داشتیم.  

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر و ارسال پیامک به آنها خبر داد و بیان داشت: طرح توقیف خودر‌های با سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر در ایام نوروز با همکاری داستان‌های سراسر استان اجرا شد.

قویدل با تاکید بر اینکه امسال باید مصوبات وموضوعات مطرح شده در این جلسات پیگیری و به مرحله اجرا برسد، افزود:طی امسال همه دستگاه‌ها باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های خود بر اساس وظایف قانونی خود پیگیری و اجرایی کنند و به صورت مستمر هر دو ماه یک مرتبه گزارش آن را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ارسال کنند کما اینکه درصورت مشاهده هر گونه کوتاهی و یا ترک فعل با دستگاه‌های متولی برخورد قانونی می‌شود. 

معاون قضایی دادگستری استان کرمان در این جلسه بر اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد و افزود: به جهت اجرای دقیق مصوبات و همچنین بررسی مشکلات و چالش‌ها به صورت میدانی تیم تخصصی متشکل از کارشناسان دستگاه‌های عضو کار گروه تشکیل، به صورت میدانی وضعیت نقاط حادثه خیز و دوربین‌ها و سامانه‌های ثبت تخلفات و سایر موضوعات کلیدی بررسی و گزارش آن در جلسات کار گروه مطرح و اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به گزارش پلیس راه مبنی بر اینکه ۶۱ درصد از فوتی‌ها ناشی از واژگونی خودرو‌ها در جاده‌های استان است، ادارات کل راهداری شمال و جنوب و پلیس راه شمال و جنوب استان کرمان کلیه مسیر‌هایی که نیاز به ایجاد شانه خاکی استاندارد دارند شناسایی و راهداری شمال و جنوب نسبت به رفع این نقاط و ایجاد شانه خاکی استاندارد اقدام کند.
قویدل تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد پلیس راهور استان مبنی بر برگزاری جشنواره رسانه و ترافیک در استان کرمان در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و حساسیت زایی موضوع پیشگیری از تصادفات در جامعه و مطالبه گری از مسئولان دستگاه‌های متولی مقرر شد؛   اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان طرح پیشنهادی خود را  ارائه تا ضمن بررسی آن اقدامات بعدی آن در دستور کار قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • خدمات سئو سایت