Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:38:02 GMT

پوستر همایش بین‌المللی مکتب حاج قاسم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۶۶۵

پوستر همایش بین‌المللی مکتب حاج قاسم رونمایی شد

به گزارش ایرنا این همایش بین المللی برای برگزاری در دیماه ۱۴۰۰ همزمان با سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اشخاص تاثیرگذار محور مقاومت و همرزمان سردار دل‌ها در دانشگاه جیرفت برنامه ریزی شده است.

امام جمعه جیرفت روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر این همایش گفت: برگزاری این همایش باید در شأن و مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد لذا از همه ظرفیت های شهرستانی و استانی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میثم تارم افزود: دانشگاه جیرفت به عنوان برگزار کننده این همایش باید ابعاد شخصیتی سردار دل ها را در بخش های مختلف به دانشجویان بشناساند.

وی ادامه داد: در بعد بین المللی نیز باید از ظرفیت های کشوری و لشکری بخوبی استفاده شود.

رئیس دانشگاه جیرفت هم در ادامه این آیین گفت: برنامه ریزی برگزاری همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم از سال گذشته در دانشگاه جیرفت آغاز شد.

مرتضی مختاری هدف از برگزاری این همایش را بررسی تفکر و رفتار این شخصیت بی نظیر در ابعاد و محورهای مختلف دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش بزرگداشت مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام و قدردانی از همه مجاهدت های او در طول ۴۰ سال جهاد در برابر استکبار و ظلم است.

وی به تشکیل ستاد برگزاری و شورای سیاست گذاری این همایش اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش همه دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر افرادی که در این همایش مشاشرکت می کنند بتوان این همایش را در نام و شأن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد.

معاون استانی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جیرفت نیز گفت: محور های همایش در سه بخش تاریخی، ادبی و فرهنگی تدوین شده است که در پوستر همایش به سه زبان (فارسی، عربی و انگلیسی) منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی تصریح کرد: در اطلاع رسانی در بعد بین المللی باید با رایزن های فرهنگی و علمی کشورمان در دیگر کشورها نشست برگزار شود.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها جیرفت دانشگاه قاسم سلیمانی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جیرفت دانشگاه قاسم سلیمانی جیرفت دانشگاه قاسم سلیمانی همایش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه جیرفت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟