Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان گفت: در حال حاضر، ظرفیت تمام تخت‌های بیمارستانی در استان همدان تکمیل شده، اما شیب افزایشی روند مراجعان به بیمارستان‌ها ملایم‌تر شده است.

جلیلی افزود: مشکلی از نظر تجهیزات و دارو در استان نداریم و تنها معضل ما کمبود تخت است، چون فقط دو هزار و ۶۰۰ تخت بستری در بیمارستان‌های استان داریم در حالیکه روزانه هزار و ۸۰۰ نفر در استان همدان احتیاج به بستری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مشکل اساسی ما بستری بیماران در شهر همدان است و در سایر شهرستان‌ها به واسطه ایجاد فضا‌های بیمارستانی جدید، مشکلی نداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان با اشاره به ایجاد دو بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان‌های بهشتی و بعثت گفت: تصمیم داریم با همکاری ارتش جمهوری اسلامی، بیمارستان صحرایی جدیدی در محوطه بیمارستان فرشچیان سینا راه‌اندازی کنیم.

جلیلی با بیان اینکه کمبود تخت در بیمارستان‌ها باعث محدودیت بستری بیماران غیر اورژانسی شده است بیان کرد: در بستری بیماران غیراورژانسی محدودیت‌هایی در تمام بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود دارد، اما تمام بیمارستان‌ها موظف هستند بیماران اورژانسی غیرکرونایی را بستری کنند.

او درادامه تاکیدکرد: حتی اگر بیمار غیرکرونایی، احتیاج به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه داشت، اما ظرفیت تخت‌های این بخش در آن بیمارستان تکمیل شده بود، باید تمام امکانات بخش مراقبت‌های ویژه برای این فرد در مکان دیگری مهیا شود

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت بستری دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد