Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،این طرح روز دوشنبه با حضور سیدرحمت‌الله پریچهر عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور به بهره برداری رسید و برای ساخت آن ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که ۳۲ میلیارد ریال آن از منابع داخلی شرکت تعاونی صاحب، ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوی ذخیره گندم صاحب دارای ۲ کندو، از نوع سازه بتنی بوده که کار احداث آن از اسفند ۱۳۹۹ شروع شده و برای هشت نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: این استان یکی از استان‌های تولیدکننده اصلی گندم کشور است که تعاون روستایی در زمان برداشت ۵۰ درصد تولید را خریداری می‌کند.

پیمان اسکندری با اشاره به وجود ۹۱ انبار با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در استان، افزود: سیلوی صاحب سیلوی شهرستان سقز است که با همت شرکت تعاون روستایی این شهر احداث و بهره‌برداری شد.

او با بیان اینکه پنج برابر ظرفیت سیلو‌ها گندم از کشاورزان خریداری شده است، ادامه داد: این سومین سیلویی است که در استان توسط شرکت تعاون روستایی احداث می‌شود و سیلوی چهارم تا ۲ ماه دیگر افتتاح خواهد شد و ظرفیت انبار‌ها در مجموع به ۱۱۰ هزار تن می‌رسد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی سیلوی گندم تعاون روستایی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی فرمانداران، جهادکشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار تن گندم تولیدی در شهرستان‌های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم‌های خریداری شده در فضای باز از خسارت جلوگیری شد.

موسوی ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از ۶۰ هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۸ هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ مرکز خرید در شهرستان‌های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از ۱۰۰ مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای گندم معمولی و ۱۸ هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

کد خبر 6097965

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید