Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@22:49:02 GMT

رسمی؛ روبن دیاز تا 2027 با منچسترسیتی تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۷۷۹

بهترین مدافع اروپا در فصل 21-2020 قراردادی بلند مدت با منچسترسیتی امضا کرد

روبن دیاز، مدافع 24 ساله پرتغالی که چند روز پیش به عنوان مدافع برتر فصل 21-2020 یوفا برگزیده شد، یک قرارداد طولانی مدت با منچسترسیتی به امضا رساند.

به گزارش وب سایت منچسترسیتی، روبن دیاز که در سپتامبر 2020 از بنفیکا به منچسترسیتی پیوسته بود، امروز قراردادش را تا ژوئن 2027 با این باشگاه تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاز که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی سیتیزن ها در لیگ برتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و توانست جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از انجمن PFA را کسب کند، پس از تمدید قرارداد گفت:

از امضای قرارداد جدید خیلی خوشحالم. از هر لحظه و دقیقه از دورانم در منچسترسیتی لذت برده ام. واقعا لذت بخش است که عضوی از این تیم فوق العاده باشم. همچنین از پپ و کادرفنی اش ممنونم که باعث شدند من به پیشرفت ادامه دهم. همه ما مشتاق هستیم از این به بعد به دستاوردهای بیشتری برسیم و حالا در تلاش هستم تا نقشم را برای داشتن فصلی بسیار موفق، ایفا کنم. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با جواد الله وردی: ورزشکار قرن من، آن بچه پرورشگاهی است که قهرمان المپیک شد فراز کمالوند: پیکه ۵۰ درصد قراردادش را بخشید اما بازیکن دو میلیاردی ما ۸ میلیارد می‌ خواهد تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت یحیی گل محمدی درخواست دروازه بان رنس برای عکس گرفتن فرزند خود با لیونل مسی / عکس گواردیولا: آیا در صورت نرفتن رونالدو به منچستریونایتد، او به منچسترسیتی می آمد؟ من اینطور فکر نمی کنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود