Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:11:47 GMT

واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز غرب

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۸۰۰

خبرگزاری آریا - طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای مقابله با بیماری کرونا در ستاد کرمانشاه و مناطق عملیاتی نفت شهر، تنگ بیجار، چشمه خوش و دهلران در حال انجام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، نادر فتاحی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: با توجه به اولویت حفظ سلامت کارکنان تلاشگر عرصه تولید نفت و گاز، این شرکت با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه و ایلام، طرح واکسیناسیون کارکنان را از روز شنبه هفته جاری (ششم شهریورماه) برای همه کارکنان خود آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کارکنان این شرکت از شهرهای مختلف، با سطوح متفاوت از نظر وضعیت بیماری کرونا در محل اقامتگاه مناطق عملیاتی حاضر شده و احتمال شیوع همه‌گیری بیماری کرونا در نواحی عملیاتی با ریسک بالایی همراه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم با پایان یافتن مرحله نخست تزریق واکسن کرونا، مرحله دوم آن نیز در موعد مقرر اجرایی شود.
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ادامه داد: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برای انجام واکسیناسیون نیروهای شاغل در منطقه عملیاتی سرکان مالکوه از دیگر مناطق عملیاتی این شرکت انجام شده است که پس از بازدید شبکه بهداشت شهرستان از منطقه، این مهم نیز انجام خواهد شد.
فتاحی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام روزانه تب‌سنجی و اکسیژن‌سنجی کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، ضدعفونی و گندزدایی کردن همه مکان‌های شرکت نفت و گاز غرب، توزیع اقلام بهداشتی (ماسک و الکل و...) بین کارکنان مناطق عملیاتی و ستادی، همچنین معاینه منظم و مستمر آنان را از جمله اقدام‌های پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با بیماری کرونا دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسعه نیشکر هفت تپه نخستین و قدیمی‌ترین کارخانه شکر از نیشکر در کشور است.

این شرکت پس از سپری کردن مشکلات و بحران چند سال گذشته با تلاش مدیران و کارکنان خود در حال تولید و فعالیت است.

دورباشی زاده، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: میزان تولید در این شرکت امسال با یک جهش دو برابری (۲۰۰ درصدی) نسبت به مشابه پارسال افزایش یافت.

دورباشی زاده افزود: در این شرکت علاوه بر کشت نیشکر، محصولاتی از جمله گندم، کلزا، جو کشت می‌شود.

در شرکت نیشکر هفت تپه ۶ هزار نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند. 

یکی از مطالبات کارکنان این شرکت واگذاری قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. 

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند