Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پژمان درستکار در نشست خبری‌ پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: نگاه فدراسیون این است که باید در زمینه مربیگری خون تازه‌ای در رگ‌های این فدراسیون جریان بگیرد. در همین راستا از مربیانی استفاده کردیم که در بحث مربیگری در دنیا به روز هستند  و می توانند برای کشتی گیران ما مفید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه سه مربی موقت انتخاب کردیم که به ما کمک کنند.

وی در رابطه با اینکه جای محسن کاوه در تیم ملی خالی است، افزود: او رییس ما و مدیر تیم های ملی است.

سرمربی جدید تیم کشتی آزاد ایران در مورد مسابقات جهانی نروژ اضافه کرد: برای نخستین بار است که  مسابقات جهانی ۶۰ روز بعد از المپیک برگزار می‌شود. این موضوع  از نظر برنامه ریزی کار را برای مربیان سخت می‌کند. در همین زمینه کشتی گیران به سه دسته تقسیم می شوند. کشتی گیرانی مانند یزدانی و زارع مدال گرفتند و شدت تحت فشار بودند. گروه دیگر جوانان که ۲۷ مرداد مسابقات شان به پایان رسید، برای گروه سوم در ۶ وزن مسابقه انتخابی گذاشتیم و به همین دلیل طراحی برنامه برای ما سخت تر بود. 

درستکار تاکید کرد: هنوز ۳۵ روز تا مسابقات زمان باقیست و از دوستان مشاوره می‌گیرم. من نمی‌توانم قول خاصی بدهم چون ترکیب تیم‌ها مثل امریکا و روسیه مشخص نشده است. هنوز نمی‌دانیم شرایط در مسابقات چگونه خواهد بود اما قول می‌دهم با کمترین خطا نسبت به طراحی تمرین در مسابقات شرکت کنیم. تیم پوست اندازی کرده و جوان شده است اما به این جوان ها امید زیادی داریم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها دلیل انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی را دوستی با علیرضا دبیر رییس فدراسیون فوتبال عنوان می کنند، خاطرنشان کرد: هر کس می تواند اظهار نظر کند اما این بداستقبالی بود که نصیب من شد. علیرضا دبیر در این زمینه توضیحات کاملش را ارائه داده است. به نظر من آبروی کشتی و او از هر چیزی اهمیتش برای خود دبیر بیشتر باشد.

درستکار تاکید کرد: در این زمینه بحث رفیق بازی مطرح نبود چرا که آبروی کشتی برای دبیر از هر چیزی مهم تر است. از طرفی برای من خدمت کردن به کشتی و حضور در تیم ملی افتخار بزرگی بود. زمانی که آمدم این اوضاع را پیش بینی می کردم. آبروی کشتی برای دبیر مهم است. از طرفی برای حضور در تیم ملی با خدا معامله کردم.

سرمربی جدید تیم کشتی آزاد گفت: من به جوانگرایی اعتقاد دارم. البته از نفرات با تجربه هم استفاده خواهیم کرد. همچنین با صادق گودرزی و کمیل قاسمی هم برای حضور در تیم ملی صحبت کردم. قاسمی در بخشی مشغول فعالیت بود و گودرزی هم به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی فعلا در کنار ما نخواهد بود.

درستکار در مورد استفاده از مربیان سازنده در کادر فنی تیم ملی اضافه کرد: در این موضوع شکی نیست که مربیان سازنده تاثیر گذار هستند اما از طرفی اگر آنها در کنار تیم ملی باشند باشگاه‌ها و شهرشان متضرر خواهند شد. البته در این راستا تدابیری خواهیم اندیشید تا از این افراد بی بهره نباشیم.

وی همچنین گفت: قرار است یک روانشناس در اردوی تیم ملی مستقر باشد.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد در مورد امکان رویارویی دوباره حسین یزدانی و تیلور کشتی گیر آمریکایی اضافه کرد:  اگر می‌خواهیم حسن را از تیلور فراری دهیم باید صورت مسئله را پاک کنیم. نباید به آن کشتی مثل یک فاجعه نگاه شود. اگر آن ۱۹ ثانیه کشتی حسن در المپیک مدیریت می‌شد او هم الان طلایی بود. باید پله پله پیش رویم.

درستکار درباره معرفی سجادی به عنوان وزیر ورزش گفت: خواست جامعه ورزش این بود که یک شخص ورزشی در راس باشد. این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم کنار کشتی باشد.

وی در مورد اینکه ممکن است اردوی های متوالی شبانه روزی برای کشتی گیران مفید نباشد و آنها را دچار اردو زدگی کند، گفت: ابتدا این را بگویم که من در حالت کلی با اردوی طولانی مدت مخالفم.  برای مثال اگر یزدانی در طول سال در شهر خودش جویبار تمرین کند این موضوع برای کشتی ما مفید خواهد بود اما الان شرایط ویژه است. برای مسابقات جهانی نروژ زمان کمی داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی محسن کاوه روسیه علیرضا دبیر کمیل قاسمی تیم ملی کشتی آزاد ایالات متحده آمریکا تیم ملی تیم ملی کشتی آزاد روسیه علیرضا دبیر کمیل قاسمی محسن کاوه تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟