Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از ۵۳درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۵,۷۰۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۵۳درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی  بیش از دو میلیارد و ۷۲۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۵,۷۴۲ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها بیش از ۳۱۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۵۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۶میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۵۲هزار واحد و حقوقی‌ها ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۶درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۲۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود یک میلیارد و ۵۲۰میلیون برگه سهم (۵۶درصد) را اشخاص حقیقی و یکمیلیارد و ۲۱۰میلیون سهم (۴۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر پس از غیبت طولانی خود در معاملات، در نهایت با رشد ۵۳درصدی بازگشایی شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۷ شهریورماه) عوامل سقوط امروز بازار / آژیر قرمز بورس به صدا درآمد؟ نمای پایانی بورس(۷شهریور۱۴۰۰) / شاخص کل با افت دو هزار واحدی همراه شد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۷شهریور) / فرار هزار میلیاردی حقیقی ها از مقاومت شاخص کل گزارش روزانه صندوق های ETF ( ۷شهریور۱۴۰۰) / پالایش رکوردشکنی کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پالایش نفت بندرعباس بورس امروز پالایش نفت بندرعباس حقوقی ها حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی