Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:38:12 GMT

۱۶ باشگاه ورزشی طی ۴ ماه اخیر در زنجان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۰۱۶۶

۱۶ باشگاه ورزشی طی ۴ ماه اخیر در زنجان پلمب شد

غفار امانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد باشگاه پلمب شده، ۹ مورد مربوط به شهرستان زنجان، شهرستان های ابهر و خرمدره هرکدام سه مورد و طارم نیز یک مورد بود.   

وی اظهار داشت: در مجموع یک هزارو ۸۲۷ مورد بازرسی (۸۵۵ مورد شهرستان زنجان، ۸۳۰ مورد شهرستان ابهر، ۷۰ مورد شهرستان طارم، ۲۵ مورد شهرستان خرمدره، ۲۵ مورد شهرستان ماهنشان،  ۱۸ مورد شهرستان خدابنده و ۴ مورد شهرستان سلطانیه) به صورت سرزده و مستقیم از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان انجام گرفت و ۱۲۰ باشگاه نیز اخطار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی تصریح کرد: در این مدت به ۴۱ باشگاه ورزشی در شهرستان زنجان، ۴۵ باشگاه در شهرستان ابهر، ۳۰ باشگاه در شهرستان خرمدره، ۳ باشگاه در شهرستان طارم و یک باشگاه ورزشی در شهرستان سلطانیه به دلیل پایین بودن سطح رعایت پروتکلهای بهداشتی اخطار کتبی و به برخی از باشگاه های ورزشی در شهرستان های خدابنده و ماهنشان نیز تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اداره کل با تمام توان پی‌گیر رعایت محدودیت های کرونایی در باشگاه های ورزشی استان زنجان است، اظهار داشت: در سطح تمامی شهرستان های این استان بازرسی ها به صوت روزانه از صبح تا شب انجام می گیرد تا فعالیتی انجام نگیرد.

 امانی با بیان اینکه برای حفظ سلامت فعالان در عرصه ورزش چاره ای جز رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان نیست، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، ورزش زنجان به ویژه در بخش قهرمانی و باشگاهی آسیب جدی دیده است و از عموم مردم زنجان به ویژه ورزشکاران انتظار می‌رود پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.     

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی این روزها، باشگاهداران زنجان به دلیل تعطیلی باشگاه ها، متضرر شده اند و این اداره کل نیز بر این امر واقف است و امید دارد هرچه زودتر از پیک پنجم کرونا به سلامت خارج شده و فعالیت ها به روال عادی بازگردد.

 به گزارش ایرنا،  در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا مورد شهرستان باشگاه ورزشی استان زنجان باشگاه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند