Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده استان فارس با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر نشان دادن سیره و روش شهدا است گفت: معرفی شهدای شاخص باید در استان فارس و توسط اقشار مختلف بسیج مورد توجه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار یداله بوعلی ظهر امروز در رزمایش بزرگ کمک مومنانه بسیج اصناف با عنوان «عاشقان ثارالله» اظهار داشت: شهید نوازالله رنجبر از شهدای اصناف فارس که به عنوان شهید شاخص ملی نیز انتخاب شده است، علاوه بر اینکه از قشر صافکار بود، در رزم هم حضور گسترده داشته و آرپی جی زن ماهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر نشان دادن سیره و روش شهدا است گفت:  معرفی شهدای شاخص باید در این راستا در استان فارس و توسط اقشار مختلف بسیج در استان مورد توجه باشد. 

در ادامه این برنامه مهدی دوکوهکی، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اصناف با ییان اینکه استان فارس ششصد شهید اصناف دارد اظهار داشت: سالروز شهادت شهید محمد عراقی به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده است و به همین مناسبت همه ساله طی یک هفته برنامه‌هایی برگزار می‌شود. 

وی با تصریح بر اینکه این قشر از جامعه در خط مقدم جنگ اقتصادی است، گفت: در ایام مبارزه با کرونا هم این قشر با اجرای هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه، در این راه خوش درخشیدند و با تهیه اقلام مورد نیاز اقشار مختلف مردم و ارائه خدمات مختلف به تناسب صنف خود ارائه خدمت کردند. 

دوکوهکی با تاکید بر اینکه این رزمایش ملی با محوریت نذر نفس در کل کشور و همزمان شیراز و استان فارس درحال برگزاری است، تصریح کرد: اقلام مورد نظر در این راستا را عموما از تولیدات داخل است که شامل 160کپسول اکسیژن، 200 دستگاه مانومتر، 40دستگاه اکسیژن ساز، نوشت افزار، جهیزیه، ماسک و بسته معیشتی می‌شود. 

به گفته وی تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی از جمله مسائلی است که باید در اجرای فعالیت بر آن تاکید داشت و بسیج اصناف این امر را همواره مدنظر دارد. 

محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم در ادامه این برنامه اظهار داشت: شاید هیچ قشری نسبت به ولایتمداری، بخشش، همکاری و پای کار نظام بودن مثل بازاریان نباشد. 

از مجموعه پوستر "مردی چنین..." یادبود شهدای شاخص دولت در کرمان رونمایی شد + تصاویرامنیت، عزت و اقتدار امروز ایران مرهون ایثارگری‌ شهدای دفاع مقدس استکنگره شهدای زنجان| کتاب "ایستاده میان چهار گل زرد و یک گل سرخ" به زودی به چاپ انبوه می‌رسد

وی بی‌مهری به اصناف را از گلایه‌های این قشر دانست و گفت: در ایام مبارزه با کرونا که آب از جای دیگر گل آلود است، از اصناف آب زلال می‌خواهند. 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اصناف را حبیب الله دانست و با بیان اینکه باید کمر همت برای حمایت از این دولت ببندیم، تاکید کرد: اگر دولت تصدی‌گری را از این قشر بردارند قطعا وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد پس اصلاح قوانین این صنف یکی از ملزومات است.

وی تاکید کرد: اقتصاد خرد کف بازار به اقتصاد کلان کمک خواهد کرد و بسیج اصناف، نقش مهمی در این راه دارد و اگر دنیا نمی‌تواند این نظام راشکست دهد، به دلیل وجود اقشار مختلف بسیج است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقشار مختلف بسیج استان فارس شهدای شاخص بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره