Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:27:02 GMT

گرمای تابستانه در آذربایجان غربی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۰۱۶

گرمای تابستانه در آذربایجان غربی ادامه دارد

یاسر اشتاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش نسبی سه تا چهار درجه ای دما که از روز گذشته در استان آغاز شده است، همچنان تا آخر هفته جاری استمرار دارد.

وی با بیان اینکه هوای آذربایجان غربی تا آخر هفته پایدار و ثابت است، اضافه کرد: روز پنجشنبه در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی از هفته آینده احتمال کاهش دما و تعدیل گرمای استان وجود دارد.

اشتاد با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته افزود: شهرستان پلدشت گرم ترین شهر با ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و شهرستان اشنویه سردترین شهرستان با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر بوده، دمای مرکز استان نیز بین ۱۶ و ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوبتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است؛  بارش‌ها در این استان از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

برچسب‌ها وضعيت هوا آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی وضعيت هوا آذربایجان غربی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس