Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@20:00:33 GMT

گابریل پین و استقلال امروز نهایی می شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۰۹۴

گابریل پین و استقلال امروز نهایی می شود

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ورزش سه، داستان طولانی و کش و قوس دار حضور گابریله پین در استقلال به پایان رسید و سرانجام این مربی با مدیران باشگاه به توافق رسید. قرارداد این مربی باتجربه و رزومه دار به زودی نهایی شده و او می تواند راهی تهران شود تا کارش را در استقلال به صورت رسمی آغاز کند.

فرهاد مجیدی که از چندی پیش به دنبال تقویت کادرفنی تیمش بود، جستجوها را برای یافتن یک مربی با دانش آغاز کرد تا اینکه با گابریله پین آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی پوشان مذاکرات اولیه را با این مربی آغاز کرد و او نیز موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرد.

در حالیکه گفته می شد گابرلیه پین در اردیبهشت ماه و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کادرفنی آبی پوشان اضافه می شود، اما مشکلات مدیریت استقلال با برخی از بندهای قرارداد این مربی و از همه مهمتر، قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران، باعث شد تا پروسه جذب این مربی طولانی شده و تا امروز به درازا کشیده شود.

سرانجام تلاش های فرهاد مجیدی برای حضور گابریله پین در ایران به نتیجه رسید و طرفین بر سر امضای قرارداد به توافق رسیدند. این مربی قرار است پس از نهایی شدن متن قراردادش راهی تهران شده تا به صورت رسمی به کادرفنی استقلال اضافه شود.

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو 2012 و سومی جام کنفدراسیون ها در سال 2013 را به دست آورده و در جام جهانی 2014 نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. فرهاد مجیدی نخستین بار برای آغاز مذاکرات جهت حضور این مربی روی نیمکت تیمش، با فابیو کاناوارو مشورت کرده بود.

گابریله پین در دوران بازیگری عضو تیم های فوتبال یوونتوس، لازیو، پارما و چند باشگاه دیگری ایتالیایی بود. او کار مربیگری را از پایه های پارما آغاز کرد و همواره به عنوان دستیار اول چزاره پراندلی در تیم های او حضور داشت. پین به مدت 5 سال و در 240 بازی در فیورنتینا در کنار پراندلی بود.

سپس در سال 2010 و با انتخاب پراندلی به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا روی نیمکت آتزوری نشست و تورنمنت های مهمی از جمله یورو 2012 و جام جهانی 2014 را تجربه کرد. او سپس با پراندلی راهی گالاتاسرای ترکیه شد و پس از مدتی با جنوا به فوتبال ایتالیا بازگشت.

هومن جعفری کد خبر: 1108900 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران گابریله پین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم