Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل کهنسال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میز جهادی امروز با حضور مدیران هشت بانک، سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی و شهرکهای صنعتی استان در محل دانشگاه امام حسین(ع) مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: میزهای خدمت به مناسبت های مختلف از جمله هفته دولت، بسیج، دفاع مقدس، دهه فجر و دیگر مناسبتها برگزار می‌شود و طی آن صنعتگرانی که در واحدهای خود دچار مشکل هستند با همکاری بسیج شرکت شهرکهای صنعتی و بسیج مهندسان صنعت از قبل شناسایی و پرونده آنها در میز خدمت مورد بررسی قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۱ حوزه مقاومت بسیج و ۵۶۴ پایگاه بسیج کارمندان در استان خراسان رضوی فعال است که از این تعداد هفت حوزه و ۱۹۰ پایگاه در شهر مشهد است.

هم اکنون پنج هزار و ۲۷۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۷۷ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۳ هزار و ۴۹۳ نفر در خراسان رضوی فعال است.

برچسب‌ها واحد تولیدی مشهد گروه های جهادی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی مشهد گروه های جهادی واحد تولیدی مشهد گروه های جهادی سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه