Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهای از منکر استان قزوین گفت:‌ برگزاری نخستین دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت کتاب استاد شهید مرتضی مطهری از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت بحری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از برگزاری نخستین دوره آمزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر منکر در استان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره که برگزاری آن با محوریت کتاب استاد شهید مرتضی مطهری و از 13 مرداد ماه آغاز می‌شود، شرکت‌کنندگان طی 12 جلسه به صورت آنلاین با مفاهیم اساسی حوزه امر به معروف، نهی از منکر و مطالبه‌گری آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان برگزاری جلسات آموزشی این دوره را روزهای چهارشنبه ساعت 10 تا 12 صبح بیان کرد و گفت: شرکت در این دوره برای عموم افراد آزاد است و شرکت‌کنندگان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر بورسیه شده و هیچ هزینه‌ای بابت حضور در این دوره پرداخت نمی‌کنند.

بحری اضافه کرد:‌ افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی از مزایایی مانند اعطای مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری در عرصه‌های عمومی و تخصصی بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور و همچنین حمایت‌ حقوقی_قضایی، آموزشی و پشتیبانی در حوزه امر به معروف و مطالبه‌گری برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: با این حال دستیابی به نظام جامع فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی مزیت اصلی حضور در این دوره آموزشی است. به همین خاطر علاقه‌مندان میتوانند با استفاده از لینک https://b2n.ir/z66160 در  این دوره ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وظیفه ستاد امربه معروف احیای این فریضه استستاد امر به معروف و نهی از منکر در 5 شهر استان قزوین تشکیل می‌شودامام‌جمعه قزوین: احیای امر به معروف و نهی از منکر به حضور جدی مردم نیاز دارد

افراد موفق دوره ضابط امر به معروف و نهی از منکر می‌شوند

دبیر ستاد امر به معروف و نهای از منکر استان با بیان اینکه از ظرفیت شرکت‌کنندگان در این دوره به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد، گفت: همچنین بعد از طی مراحل تخصصی از پذیرفته‌شدگان موفق در دوره به عنوان ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ بحری افزود: با توجه به اختلاف برداشت‌هایی که در حوزه امر به معروف، نهی از منکر و مطالبه‌گری وجود دارد، با برگزاری این دوره قصد داریم به یک گفتمان مشخص و مبتنی بر جوهره دین مبین اسلام دست پیدا کنیم که در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح مشکلات مختلف اجتماعی و مدیریتی ما بسیار کارساز خواهد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین امربه معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف حوزه امر به معروف نهی از منکر مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد